{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Så gik det galt! {{forumTopicSubject}}

Idag bed min pony mig i armen.. Han gjorde det ikke med vilje, men altså... Vi stod på staldgangen og striglede, hvor der så var en hest der skulle forbi. Underligt nok er han ikke sur på ponyerne (nok fordi han går på fold med dem) men han er simpelthen så arrig overfor hestene. Jeg så så hun skulle ind og jeg rykker ham helt over til siden, holder på hans røv så han ikke sparker, og forsøger at holde hans hovede så han ikke bider ud efter hesten. Men det gjorde han så, men bed mig i stedet. Normalt ville han aldrig bide mennesker, medmindre man bliver klemt mellem ham og en hest han ikke kan lide, hvis man kan sige det sådan. Hvad skal jeg gøre for han ikke er så arrig. Jeg syntes bare det er synd, for han har altid været så sød, lige indtil sidste vinter hvor noget gik galt. Det er dog blevet bedre, men ikke godt smiley Jeg fik kun en hudarskrabning men små blodandsamlinger inden under, så det var ikke så slemt.. Det er ikke første gang han gør det, men han har ikke bidt mig før. Engang kom han så til at bide min far der stod og holdte ham, hvor han bed igennem lige tæt ved pulsåren på håndleddet. De måtte til lægen så han kunne få en stivkrampevaccine. Han kommer så meget ud som muligt, lige pt. døgnfold, og vores træning består hverdag af noget forskelligt. Dressur, tur, spring, horsemannship, trækture, nusseture, fri osv.... Hvordan kan jeg få ham til ikke at være " arrig" overfor andre heste? Jeg har også fået meget hjælp med ham på rideskolen, da han har været meget værre! Jeg har lidt tænkt,han er lidt af en enspænder, og ikke rigtig kan klare alle de folk på en rideskole... Han bliver selvfølgelig skældt ud når han gør sådan noget..

Hvad tror i der er med ham? Sadlen passer (vi har lige fået den tjekket ved sadelmager), han halter ikke eller andet...

smiley
Knus Line smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik det galt!
Kommentér på:
Så gik det galt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce