{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Oplevelser i København {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kommet jo fra det såkaldt mørke Jylland, så ved sgu ikke helt hvad der rører sig i Kbh.

Jeg og 3 venner skal en tur i Tivoli fredag d. 16 Sep og vi regner med at gøre byen usikker resten af weekenden.
Vi skal altså finde på noget sjovt, at lave lørdag dag og lørdag nat, ikke at for glemme smiley

Vi vil gerne opleve noget andet end bare den alm. kanalrundfart og den slags normale turistting...
Vi skal overnatte på Amager, så ting derovre kunne også være spændende at høre om.

Så kom frisk med jeres forslag og ideer, til alt lige steder med bilig og god mad, til sjove ting at opleve og fede steder at gå i byen.
Gerne med fokus på, at det ikke behøves at koste en formue.

Og ja det var mig som skrev indlægget, om at være teenage forvirret ang. en fyr smiley
Så det er den tur til kbh. jeg søger lidt gode ideer til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelser i København
  • #1   26. aug 2011 Tak for forslaget smiley Jeg regner bestemt heller ikke med, at vi spiser i Tivoli da vi alle er studerende og ikke har penge som skidt smiley

  • #2   26. aug 2011 Uhh det ser da ret så lækkert ud. Og billigt er det jo også smiley

  • #3   26. aug 2011 Vil anbefale en tur i comedy zoo hvis i er til et godt grin.
    Vi har været derinde et par gange med vennepar, og det løfter tit stemningen og man har lige et par timer, hvor man kan hygge og drikke og grine. efterfølgende er der masser man kan sidde og snakke om bagefter smiley

    kbh zoo er også super hyggelig, men jo ikke det bedste vejr.

    smiley Nu det så bare mig, men er langt mere til en tur på bakken frem for tivoli.
    Men det naturligvis en togtur ekstra. Men hyggen er meget større på bakken, og der kan i også komme i skoven, med hestevogn, hvis du skulle sidde lidt tæt op af ham den søde fyr smiley

    Men kommer jo and på hvad man er til, jeg har altid holdt mest af bakken. ærgeligt vejret er så dårligt. Hvis kbherne i besøger har biler, og det ikke pisser ned, vil jeg også sige hellere drive in end biograf, der kan i selv have mad og drikke med, og snakke privat under filmen.

    Rigtig god tur til vores djævleø smiley


  • #4   26. aug 2011 tina c: Vi har valgt Tivoli fordi vi skal høre L.O.C. til en af deres fredagskoncerter smiley

    Comedy zoo lyder helt klart som en god ide, for hvis der noget vi er fælles om, så er det sgu vores humor og evnen til at have det sjovt sammen.

    Ham den søde fyr har bil, så vi kan godt komme lidt længere rundt end bare lige centrum.


  • #5   26. aug 2011 Lige Christiania siger ikke mig det store, men hvis de andre gerne vil, så er det da en mulighed smiley


  • #6   26. aug 2011 jeg vil klart anbefale restaurant Ankara, det er tyrkisk mad, og smager himmelsk. Man kan også sagtens få en lækker bøf, hvis man er til det smiley der ligger en på vesterbrogade, og krystalgade ( ved rundetårn) og så ku man da lige brænde lidt kalorier af ved at suse i tårnet hehe

  • #7   27. aug 2011 Louisiana, hvis man bare er en lille smule interesseret i kunst

    Post- og telegraf-museet har gratis adgang, det er meget sjovt at kigge der inde, og det tager ikke mere end en time eller to

    En rundtur på Carlsberg?



  • #8   27. aug 2011 Jeg ville godt se Louisiana så vil da høre de andre, om de er med på at bruge lidt ekstra tid på at komme udenfor Kbh.

    Carlsberg er da næsten for oplagt, når vi skal have en sjov weekend smiley Hvorfor havde jeg ikke tænkt på den mulighed?!


  • #9   30. aug 2011 Jeg kan anbefale den her café http://www.bankeraat.dk/ Det er en af mine yndlings pga. stemningen derinde.

    Ellers er Café "Din nye ven" også super hyggelig men der kan man vidst kun købe drikkevarer.

    Jeg kan også snildt bruge en hel dag i Zoo for at kigge på dyr smiley


  • #10   30. aug 2011 Anne-Sofie : Det ser da ud til, at være et sjovt sted. Det tror jeg bestemt jeg vil, fortælle de andre om smiley

Kommentér på:
Oplevelser i København

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce