{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

MacBook air.?!? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Går og overvejer om jeg ska købe mig en MacBook air..
Er såååe træt af min nuværende computer, en Samsung notebook på et år, den er bare så langsom..
Ville gerne have en computer der holder mere end 1-2 år, for er træt af at skulle skifte..

Er der nogle der kan anbefale den, eller give argumenter imod den.???

Evt nogle der kan komme med positive og negative ting omkring MacBook..???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MacBook air.?!?
  • #1   6. sep 2011 min storesøster har en og hun siger at det er mega dejligt at have den i tasken fordi at den er så tynd og at den ikke vejer noget...den hardog ikke cd-drev ..
    menjeg overvejer også selv at købe den nye ;D
    håber det var ok... smiley


  • #2   6. sep 2011 Jeg siger lige det modsatte - dårlig ide!
    Den er så <b> skrøbelig ! </b> min storesøsters veninden skulle på et tidspunkt tage sin - hun rakte ud efter den som en hver anden gør og tog fat i den (den var lukket) og bom, den var så skrøbelig at skærmen knækkede da hun tog den - endda meget forsigtgt!
    Det kostede så lige 5.000 at få det lort lavet.....

    Jeg vil hellere foreslå en MacBook Pro - de har fået meget bedre anmeldelser end MacBook air , da der er rigtig mange der klager over den er så skrøbelig ;o)


  • #3   6. sep 2011 Jeg kan kun anbefale den, jeg sidder på den lige nu, og er rigtig glad for den... og jeg har tabt min taske med den i mange gange, og 7,9,13 så lever den stadig :)))) dog er det irriterende, at der ikke er cd-drev :S

    Nu har jeg rigtig mange bøger, og så er det rart at den ikke vejer så meget, når man slæber den med i skole hver dag :))))


Kommentér på:
MacBook air.?!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce