{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Spøger min gamle kat?;) {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg lige fortælle et par besynderlige ting der skete her forleden dag hjemme i min lejlighed... Det hele starter med, at mig og min kæreste er på vej i seng. Han har lagt sig ned i sengen og jeg står ved siden af sengen i hans side og er ved at skælde ham ud:o smiley Anyway- mit i alt mit råberi står jeg og kigger hen mod vinduet i den anden ende af soveværelset som altså er på den modsatte side af sengen end jeg står. Jeg har en transportkasse til min kat til at stå på gulvet hende ved vinduet(som i øvrigt er lukket) og pludselig rykker kassen sig 3-4 cm hen ad gulvet- i det samme siger min kæreste; "hva var det for en lyd"? Han havde hele tiden lagt og kigget op på mig, og det var derfor kun mig der så den rykke sig. Men han hørte det jo også, siden han spurgte til den lyd. Lyden var ret kraftig da kassen er forholdsvis tung og det er trægulv vi har:) Ligeledes skal det nævnes at min nuværende kat Karla under hele scenariet har ligget i sengen oppe ved min kæreste, så det var ikke hende. Jeg står derefter og tænker at det bare var noget jeg bildte mig ind, og vi går derefter i seng. Næste morgen ringer min kæreste til mig og spørger om jeg har oplevet andre uforklarlige ting? Han fortæller mig så at han vågnede mit om natten ved at noget af det træflis som ligger i potterne til mine orkideer, faldte ud af potten. Karla lå ligeledes ved ham, og udover det undrer jeg mig over at det kan "falde ud af potten" i og med at der ca. er 3cm fra træflisen op til kanten af potten.
Jeg fortæller ham derefter at jeg faktisk også havde oplevet noget uforklarligt. Jeg lå og sov, da jeg skulle først skulle møde senere. Karla ligger og putter på min mave som altid, men pludselig vågner vi begge ved et højlydt "bump" ude fra køkkenet. Karla spæner med det samme derud og jeg går også derud- ingenting at se. Ingenting der er faldet ned, hverken fra bordet eller inde i skabene. Nu er det så jeg tænker- er det mon min gamle kat som spøger?;) Hihi... Kan simpelthen ikke finde nogen forklaring, ved blot det var ganske ubehageligt. Min gamle smukke kat døde her i lejligheden på ret voldsom vis, så hvem ved om hun går igen?;) Det bump ude fra køkkenet lød fuldstændig på samme måde som når karla en gang imellem har sneget sig derop og hopper ned. Og har et par gange hørt lyde ude fra kattebakken, selvom karla ligger lige ved siden af mig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøger min gamle kat?;)
  • #1   3. okt 2011 Hurra for alle de kommaer jeg glemte i farten, samt, at det kære D har, af en eller anden årsag, smuttet hver gang jeg har skrevet "midt i";) Håber det kan læses på trods, samt at det er forståeligt:)

  • #2   3. okt 2011 Det lyder godtnok underligt, og samtidig ret uhyggeligt?
    Det kunne jo godt være din gamle kat, siden der kommer lyder fra kattebakken og transportkassen. den prøver måske at vise at den stadig er der?


  • #3   3. okt 2011 ejj det lyder altså lidt uhyggeligt :s

  • #4   3. okt 2011 Sært. Men hvorfor ikke?
    Der sker jo nogle gange ting og det ka da være den vil fortælle dig noget eller også bare lade dig vide at noget af den stadig er der :o)


  • #5   3. okt 2011 Hehe jamen jeg ved det virkelig ikke;) Jeg er da ret overbevist om, at hvis mennesker kan gå igen, så kan dyr vel også. Og eftersom hun døde her i lejligheden på ret voldsom vis, kunne man jo godt forestille sig det... Uanset om det var min kat eller ej, så var det i hvert fald ret så creepy!:)

  • #6   3. okt 2011 Metta A - hva døde hun af? -hvis jeg må spørge ind til det. smiley

  • #7   3. okt 2011 Jamen hun faldt pludselig om en dag midt på gulvet og gik i kramper imens hun skreg helt vildt- og indenfor få sekunder "eksplodere" de indre organer og afføringen stod ud af hende. Hun døde i løbet af få minutter. Nok det værste syn jeg længe har set og ikke mindst lyden af hendes skrig kan jeg stadig høre for mig... Det var så voldsomt, men vi ringede jo selvfølgelig med det samme til dyrlægen og hun sagde at hun højest sansynligt havde haft en betændelsestilstand i hjernen, som de sagtens kan leve med uden nogle gener... Men den vokser ligeså stille og hvis den sidst bliver så stor at den trykker på nervecentret, sker dette. Hele systemet står af... Heldigvis sagde dyrlægen, at skrigene og kramperne osv. blot var nerver, og at hun faktisk var død idet hun faldt om på gulvet... Men puha, glemmer det aldrig...

  • #8   3. okt 2011 Årh hvor ubehagligt. kan lige se det for mig, ej hvor trist smiley og det må virkelig havet været ubehageligt at se på? Er glad på hendes vejne at hun 'døde' med det samme idet hun faldt om, puhaa. hårdt. smiley

  • #9   3. okt 2011 ja, det trøster jeg også mig selv med- at hun ikke mærkede noget... Men føj, hvor var det skrækkeligt bare at stå der og se på hende, og de skrig hun gav fra sig lød jo bare som om hun havde ekstremt ondt... Men føj... Har heldigvis en søster til hende nu, som ingenting fejler- så har heldigvis lidt af hende endnu, i min kat karla:)

  • #10   3. okt 2011 ja, det må virkelig være forfærdligt at kigge på sådan noget :s.

    men dejligt du stadig har lidt af hende endnu smiley håber ikke der sker hende noget smiley


  • #11   3. okt 2011 Nej det håber jeg bestemt heller ikke! Men hun er i hvert fald fuld af liv- nogle gange lidt for meget;)

  • #12   3. okt 2011 haha det kender jeg godt smiley min kat kravler i gradinerne, det ligefør han kan gå i loftet smiley han er så også en killing smiley

  • #13   3. okt 2011 hehe ja men Karla er 2 år gammel nu, og hun løber stadig op og ned ad væggene;) Hun vokser nok aldrig fra det;) Men hellere fuld af liv end intet:)

  • #14   3. okt 2011 haha den har spist for mange energiblandinger smiley
    ja hellere det smiley


Kommentér på:
Spøger min gamle kat?;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce