{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Indfodet hest. "cirkler" {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål omkring, hvad det vil sige at have en hest som er indfodet.? "VINKER" CIRKLER
Og hvilke konsekvenser det kan have for ens ridning med hensyn til dressur og springning?

Bliver man dømt ned i dressur klasserne?
Springer den dårligere?

Har den tendens til skader/gigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indfodet hest. "cirkler"
  • #1   7. nov 2011 Min hest er 2/5 indfodet på venstre forben. Og det har INGEN betydning for min ridning.
    Hun har sku aldrig fejlet noget på det ben, og hun springer uden nogen problemer smiley
    jeg er ikke blevet bedømt på nogen måde ude på stævne pladsen :).
    og min dyrlæge har sagt at hun ingen tildens til gigt eller skader har, via hun er indfodet smiley så skal man i hvertfald være uheldig smiley

    (at hun er indfødet er næsten det samme som jeg vender mine fødder ind ad når jeg går sådan ca. ) smiley


  • #2   8. nov 2011 Min pony var indfodet, men det havde på ingen måde betydning for min ridning. Inden jeg købte ham havde han gået ma på landsplan i spring og derefter alle p-klasserne i dressur på landsplan med mig og jeg blev på ingen måde dømt ned og hans har aldrig været halt mens jeg har haft ham. Da jeg solgte ham gik han også igenn3m handelsundersøgelsen, men dog med en lille anmærkning vedr. hans indfodethed, men dog vurderede dyrlægen at han ikke mente det ville blive et problem.

Kommentér på:
Indfodet hest. "cirkler"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce