{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

dumme mennesker {{forumTopicSubject}}

Hej games ryttere,
nogle gange om året sker der det at nogle få fjolser ser sig forpligtiget til at svine vores sport til.
Normalt går jeg ikke ind i debatter her på hg for synes jeg er lidt gammel til det he he....
Denne gang har jeg gjort en undtagelse da angrebene blev ret voldsomme.
Som udgangspunkt synes jeg ikke man skal bruge tid på disse indlæg, da det bare opildner tåbelige mennesker med for meget tid til at sige flere grimme ting.
I må selvfølgelig selv om hvor meget tid i selv følger trang til at bruge, men tænk jer nu om! Når i går ind i en sådan rabat repræsentere i resten af mga-dk også selvom det ikke er jeres hensigt, men folk ser os som en gruppe smiley
I må til hver en tid gerne henvise til mig da de altid er velkomne med deres kritik hos mig, men jeg synes ikke at det er rimeligt at I som brugere her inde skal hænges ud fordi en eller anden bidløs trunte ikke har andet at lave!

Se dem som mennesker der ikke selv udretter så meget i livet og som derfor føler trang til at nedgøre andres konkurrence ridning....

Som i bemærkede slettede den gode linette sit ene indlæg efter jeg bad om god tone, det gjorde hun fordi hun har fået en advarsel før. Så henvis til pænt sprog smiley

mange hilsner signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme mennesker
Kommentér på:
dumme mennesker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce