{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest går 'amok' :)
  • #3   11. dec 2011 Det kan godt være det er smerter, men det ligner ogs den bare bliver 'bange' og går amok (:

  • #4   11. dec 2011 Jean: Du ved da ikke om hun hopper af den, de klipper jo.

    Synes også godt det kunne ligne af den havde ondt eller noget, men synes det er flot at hun bliver på.


  • #5   11. dec 2011 Jeg tvivler stærkt på den har ondt! For det første så står der "sådan er det at ride en 4-årig." så den er enten lige tilredet eller igang med det.
    Og hvis man lægger mærke til det så giver det et sæt i den idet den går forbi vinduerne, og lige inden den hopper sidelæns glor den direkte ind i kameraet. Så det kan sagtens være en lyd eller refleks den er blevet forskrækket over.
    Og når de får en ide om at alt er farligt så er det jo ikke lige altid man kan få dem overbevist om andet.
    Jeg synes osse det er flot hun bliver siddende! smiley


  • #6   11. dec 2011 Kristine: Det har du egentligt ret i, de er jo meget svingende når de er så unge og kan være ekstremt mærkelige sommetider, det er min ihvertfald!:)

  • #7   11. dec 2011 Ja man kan aldrig rigtig regne med hvad humør de er i smiley
    Min som fylder 5 til maj, blev påbegyndt tilridning for ca et år siden, og har endnu ikke sat en hov forkert. Det er dog gået i stå fra i sommers pga graviditet, men man venter lidt på at hun en dag bare eksploderer! For det ligger ihvertfald ikke til hende at være så rolig! smiley


  • #8   11. dec 2011 Sådan er det også med min, lige pludseligt så springer de bare og laver mærkelige spring.

  • #9   11. dec 2011 Jeg synes simpelthen folk altid tror at hesten har ondt.. Ligesom dem i stalden mente at min aldrig kunne få rettet hans ben.. Og aldrig kunne rides.. Aner ikke om han kan rides da han ikke er så gammel, men hans ben er hvertfald rettet.. Sys folk har for travlt med at udtale sig. Nogle heste bliver bare hurtigt kørt op..

  • #10   11. dec 2011 Pernille:
    Lige præcis!! Ligeså snart hesten ikke går ligeud eller er samlet så er det straks fordi der er noget galt og den har ondt! Det er til at brække sig over. Det er levende, utilregnelige dyr, og ikke maskiner der har en kortslutning et sted fordi den pludselig ikke gør som den plejer!


  • #11   11. dec 2011 Kristine: nemlig..
    Men skal også være opmærksom på det kan være hesten har ondt, men der spiller mere ind end et par bukspring.. Hvis man kender sin hest kan man tydligt se HVIS den har ondt..


Kommentér på:
Hest går 'amok' :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce