{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

ARGH !!! Jeg orker det ikke -.-' {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man bare render ind i en person, som kun skaber problemer ??? -.-'

Der hvor jeg har mine heste opstaldet (har været der siden juni problemfrit), er der en person som har set sig sur på mig.

Første problem var da det virkelig blæste i fredags og gårdens ejere og dem der står for udlukningen besluttede at hestene ikke skulle ud. Der blev han virkelig sur og skrev en masse åndssvagt på vores fb gruppe.. Så jeg skrev til ham en masse årsager hvorfor det var klogt at lade dem blive inde..

Han gik totalt i DIVA og skrev alt andet end pænt til mig og beskyldte mig endda for noget jeg aldrig har gjort !!! at jeg bare har stået og gloet en søndag morgen mens de lukkede ud - man hjælper hvis man er der.. men jeg var der slet ikke??????

I dag da jeg kommer hen til min plads hvor jeg har foder, dækkener osv var der fyldt med hundelorte (igen!!). Men jeg er blevet træt af at fjerne dem! Blandt andet fordi de den her gang lå på mine ting!! Så jeg skrev på tavlen at dem med hunde godt måtte fjerne dem for det er ikke mit job. Jeg skrev det i en pæn tone. (nogen siger så det er kattelort - det er stadig ikke mit job! Jeg har mine to heste - slut! Derudover så graver katte altså deres lort ned? og det ligner for mig hundelorte.)

Ham her manden har selvfølgelig en hund. Så han har taget det meget personligt. Så han har da stået og svinet mig til over for en anden i stalden. Og kaldt mig en kælling. Hun har heldigvis fortalt mig det. Som om det ikke var nok, da en anden blandede sig fik hun beskederne "Klamme kælling" og "jeg håber du dør"

Jeg er fandme træt af at man ikke bare kan ha sine heste og ting i fred! Uden at blive talt skidt om bag ens ryg!!!

Skulle bare lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH !!! Jeg orker det ikke -.-'
  • #1   12. dec 2011 Hvorfor siger du det ikk til dem der ejer stedet... De kan jo sige han skal skride!

  • #2   12. dec 2011 sig det til ham/hende der ejer stalden!!
    det skal du sg ik finde dig i


  • #3   12. dec 2011 De har set hvordan han har skrevet på fb. Hvordan han har snakket til hende den anden, kan jeg kun håbe hun selv går til ejerne med.

    Men de kommer ikke til at smide ham ud, fordi ham og hans mand flytter deres heste hjem inden for de næste to måneder.. Lige nu prøver jeg bare at holde ud og ikke mindst at undgå ham!!!

    Men kan jo desværre ikke bevise at han har bagtalt mig.


  • #4   12. dec 2011 og ejeren af gården har også et problem med at jeg har skrevet det der på tavlen.. hans kommentar var "Jeg rydder op efter 30 heste hver dag"

    Men jeg har fandme aldrig set ham feje stalden..... Og vi skal selv muge ud.. Så han oprydning består i at sørge for møddingen bliver tømt et par gange om ugen.. halleluhja hva !


  • #5   12. dec 2011 Men min plan på nuværende tidspunkt er at vente til det bliver min tur til at få svineren face 2 face.. for jeg ved jo den kommer.. Så har jeg tænkt mig at sige til ejerne at de godt må gøre noget nu.. Eftersom de indtil videre bare har set til uden at gøre noget..

  • #6   12. dec 2011 jeg syndes også du skal gå til ejerne!! Det er (undskyld sproget) fandme ikke i orden, og hvad bilder hans sig ind! Det kan da virkelig ikke passe, at han taler sådan og er sådan! Hold da kæft jeg ville blive sur og ked af det! smiley
    Men som du selv skriver så venter du lidt og hvis du så for svineren siger du det, syndes stadig du skal sige det nu! For det er jo overhoved ikke i orden på nogen måde!!!
    Stakkels dig! det ødelægger jo bare fornøjelsen ved at komme ud til dine heste!....
    Uhaa kan virkelig ikke klare sådan nogle personer der bare begynder at svine og bagtale en....


  • #7   12. dec 2011 Grunden til venter er fordi de for det første allerede ved han er lidt fucked.. For det andet fordi jeg jo ikke har været der i dag mens det gik helt af skinnerne.. Og for det tredje fordi jeg tænker det er bedre at ha beviser nok til at kunne sige "He's a freaking DIVA!" smiley

    Jeg holder udelukkende hovedet koldt fordi jeg ikke er interesseret i at blive smidt ud.


  • #8   12. dec 2011 Det lyder også som en meget fornuftig plan smiley Det er jo altid bedst at havde beviser smiley Men held og lykke, og håber da ikke han bliver værre! smiley smiley

  • #9   12. dec 2011 håber jeg sørme heller ikke !

Kommentér på:
ARGH !!! Jeg orker det ikke -.-'

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce