{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Fuglegalleri - hvorfor? {{forumTopicSubject}}

God aften, HG!

Jeg kom egentlig til at tænke over hvorfor I gerne vil have et fuglegalleri?
Er det så I kan vise jeres fine papegøjer frem, eller vil I sætte et billede ind af én af jeres høne, der i realiteten kunne ligne hvilken som helst høne.

Jeg vil gerne have fuglegalleri, for at kunne vise Danmark min desværre afdøde Muskos and, som jeg havde i 7 år. Han var kendt i lokalmiljøet pga. hans dejlige åbne sind. Han gik rundt ude i haven og når han kedede sig gik han en tur rundt på vejen for at hilse på naboerne. Der kom også tit turister for at tage billeder af ham (:
Jeg gik tit tur med ham, både ved siden af ham, og også med ham i barnevogn. Jeg tog ham også med til stranden for at bade en gang i mellem, og jeg cyklede med ham, hvor han sad på styret (dog kun korte ture)
Han var trafiksikker (gik altid i rabatten), og havde en rgtig dejlig personlighed.
Han blev desværre taget af ræven en dag smiley

Jeg vil også gerne oprette min gamle undulat, Bimmer, som jeg havde i nogle år. Han var også en rigtig dejlig bestemt mand, der skulle have sin hirsekolbe på et bestemt tidspunkt hver morgen (ellers kunne man få lov til at høre fra ham).
Han kunne sige 'terrorist', og så elskede han cola og rødvin.
Jeg havde et rigtig godt forhold til ham. Han fulgte mig så meget han kunne. Han satte sig på min tandbørste når jeg skulle børste tænder, og lagde sig ind i munden når jeg sov (x

Ellers har jeg bare planer om at skulle oprette de ænder vi har herhjemme lige nu; Far-and, Lisette, Sonny og Gigi (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuglegalleri - hvorfor?
Kommentér på:
Fuglegalleri - hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce