{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Tynd unghest {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har denne fantastiske unghest er er 167 ca. han er 5 år gammel så der er stadig lidt tid at vokse på smiley mit problem er at han ikke vil tage på man kan se hans bagerste riben og det er jo ikke så meget i sig selv men hans muskelmasse er bare ikke sælig stor og når han ikke har noget ekstra fedt er det svært at få lavet muskler.
''han for 8 kg wrap 2500 ml cool mix 1000 ml havre og 1 håndful lucerne, det er utrolig meget, udover det når han har været til stævne får han også bild up mix og det har han gjordt til dagligt før men jeg syntes ikke det hjalp smiley han for rapsolie hver dag.

Vi havde dyrelæge på ham da vi købte ham både i tyskland og der var han tykkere men ikke tyk smiley de sagde at hans forældre var to smalle springheste og det er han jo også. Han har også fået tjekket tænder men han svinger meget i vægt så det er svært at sige hvad der gør det. Han er en glad og tilfreds hest som elsker at lave noget, og jeg rider ham de anbefalede 5 dage om ugen i 45-60 min med mindre vi er til stævne eller sådanne ting smiley

Mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd unghest
Kommentér på:
Tynd unghest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce