{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

stævne fredag aften SENT.. Normalt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har meldt til stævne i Holstebro på fredag, og jeg bor 20 km syd for Herning, så vi har godt og vel 1 times kørsel.
Den første klasse starter kl 20, og den næste kl 21.25. Det er de eneste to klasser som går den aften..
I den sidste klasse, er jeg den tredjesidste..
Er det virkeligt normalt at ligge dem så sent??
Vi kommer jo først hjem engang lidt før midnat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stævne fredag aften SENT.. Normalt?
  • #1   9. jan 2012 Ja det er meget normalt når det er fredag, da stævne personalet vil være sikker på at folk får fri fra arbejde. Dog plejer man at starte første klasse lidt før smiley

  • #3   9. jan 2012 Det er fordi vi har springhold indtil kl 19.30, så vi kan først starte kl 20, da det er for dyrt at aflyse holdene smiley

  • #4   9. jan 2012 Må nok indrømme at jeg synes det er for sent at starte stævnet kl 20.
    Hvis man vælger at tage fredag med, som stævnearrangør, så mener jeg at man bør starte omkring kl 16.

    Og hvis man har undervisning, så skulle man nok overveje at droppe at have klasser der går fredag. Den konsekvens har vi taget, netop fordi det er for dyrt at aflyse undervisningen.


  • #5   9. jan 2012 SimoneEleonora: Okay så det er derfor, tusind tak for info smiley
    Synes dog godt de kunne have sat folk som kommer så langt væk fra lidt før end til at være den tredjesidste i den sidste klasse, så man kan nå at få læsset hesten, inden man bliver jaget ud, fordi lyset skal slukkes smiley


  • #6   9. jan 2012 Selvfølgelig kan man komme ud for at der er så mange starter at stævnet kan blive ret sent, men det er jo ikke tilfældet lige i den her situation.

  • #7   9. jan 2012 Det skal du ikke være så bange for, at du bliver jaget ud smiley - Men du kan altid ringe til os torsdag aften eller allerede i morgen og få dig rykket op smiley

  • #8   9. jan 2012 Camilla: Det er jo hvad man selv har lyst til. Det er tit at dem fra Katrinelund rigtig gerne vil starte fredag aften f.eks. Og vi har valgt at sige at vi gerne vil have klasser om fredagen, så vi kan få så meget bredde på som muligt, synes rytterne det er for sent, kan de bare vælge ikke at starte, værre er det ikke

  • #9   9. jan 2012 Jeg prøver lige at ringe i morgen så smiley

  • #10   10. jan 2012 Siger også bare at man burde overveje det. For de fleste inklusiv mig selv ville være træt af at skulle ride stævne fredag aften kl 22. Og især til et regionsstævne.

  • #11   10. jan 2012 på HOSK har vi altid haft stævne fredag aften, ikke fredag eftermiddag, så de fleste ved hvad de melder til. og vi vil ikke sløjfe nogle af de andre dressurklasser til fordel at få LC'erne rykket til lørdag, ligeledes vil vi ikke sløjfe LC'erne. Så foreløbig bliver det sådan. Og det er desuden blevet oplyst at de klasser går om aftenen, smiley

  • #12   10. jan 2012 Jeg synes det er fint, de går fredag aften, havde dog regnet med kl 18 eller sådan noget, men det går nok smiley
    Men det er netop første gang jeg skal derop, og det stod ikke i proportionerne, så det kunne jeg jo ikke vide smiley


  • #13   17. jan 2012 Jeg har stået for stævnet, og det stod i porprotionerne at lc klasserne går fredag aften./ og på vores hjemmeside under rytterinfo står det også... Jeg har oplevet at flere at vores ryttere har redet på banen kl 01,15 i ikast til et distyriktstævne. det er sent.. jeg forstår godt det er langt at køre. Men når vi er ude til distriktstævner fx. i thisted og skal starte kl 22 er der også rigtig langt hjem. Desværre er det sådan, når man holder stævne om vinteren. Det er jo meget nemmere at holde stævne om sommeren, da vi har 2 dressurbaner, og dermed kan få flere starter igennem og ha en stor bredde på klasserne. Vi er jo heldige at ha så mange starter i Holstebro, at det desværre bliver lidt sent.
    Jeg stod i sek. torsdag og fredag aften og jeg hørte ingen klager over tidspunktet..

    Håber i kommer igen en anden gang smiley
    sara


  • #14   17. jan 2012 Jeg klagede bestemt heller ikke over tidspunktet, har bare aldrig hørt om det før til et D-stævne, spurgte såmænd også bare om det var normalt smiley

    Men til gengæld synes jeg det var virkeligt dårligt at der ikke var noget lys på pladsen hvor man skulle sadle op og læsse hesten.
    -jeg havde en unghest med, som ikke er nem at få traileren, så vi endte med at bruge næsten en time på det, da vi knapt kunne se hvad vi lavede.
    Og da vi havde sadlet op, havde vi ingen anelse om hvilken retning vi skulle gå i, for at komme til ridehallen, da der ingen skilte var til det, og ingen lys til at se hvor der var veje eller stier..


  • #15   17. jan 2012 ja, det vil jeg godt give dig ret i. Og det er vi gået videre med.. Så vi håber at ha en god løsning klar til næste stævne i marts smiley

Kommentér på:
stævne fredag aften SENT.. Normalt?

Annonce