{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Think Mud?
  • #2   9. jan 2012 Bruger det til min Frieser vallak og det har afhjulpet ham extremt.. da jeg fik ham i sommers havde han udbredt muk.. efter at have prøvet alle andre produkter, ja selv en sprøjte fra dyrlægen der skulle få muk, skab, orm m.m til at forsvinde.. hvilket det ikke gjorde ( MUK).. så købte jeg Think Mud.. og det har virkelig virket iløbet af de 30 dg der er forskrevet.. SÅ DET KAN ANBEFALES ;O)

  • #3   9. jan 2012 BM smiley

  • #5   9. jan 2012 Jeg bruger det, og syntes det virker fantastisk. Man skal bare være opmærksom på at hesten rent faktisk spiser det, da nogle sortere det fra.

  • #6   10. jan 2012 Jeg har aldrig prøvet det, men synes ikke du skal bruge en masse penge på det, hvis din hest - som du selv skriver, kun har lidt muk. Så burde andre former for behandling være gode nok. Har den meget muk, så ville jeg overveje det. Ellers ikke. Der findes rigtig mange effektive behandlinger mod muk. Det er forskelligt fra hest til hest, hvad der virker. Jeg vasker det angrebne område med en Jodopaxblanding (blandet med vand) og lader hesten stå natten over med en bandage opblødet i denne blanding, om det angrebne sted. Men kun hver anden nat. Om dagen, når det er tørt smører jeg med en muksalve (bruger selv Solanum's). Jeg gjorde det på min hoppe, der havde super meget muk. Efter 1 uge var det væk, så mon ikke det er hurtigt væk på din? (Hvis det vel og mærke har effekt på din)

  • #7   10. jan 2012 Jeg klarede det med blue hors sårspray hver gang jeg så de små sorte prikker som muk starter med, det holdt det væk, så det ikke nåede at udvikle sig

  • #8   10. jan 2012 Hvis den har lidt muk, vil sæbespåner hjælpe:-) Det gjorde det på min, og hun havde faktisk lidt meget muk på bagbenene pga mudder også.. Men prøv det, vaskede hende hver dag med det. Lod hende stå i blød i en spand vand med sæbespåner på hvert pen. Dog taget det noget tid, da ikke alle hesten kan li at have alle fire ben i en spand vand på samme tid:-)

  • #9   10. jan 2012 jeg har haft brugt det og det hjælper smiley

    jeg købte fra england (tror jeg nok det var, er længe siden)

    der er det ca halv pris i forhold til herhjemme hvor prisen er steget enormt !!


    jeg blandede det i lidt roepiller, og min spiste det uden problemer.


  • #10   11. jan 2012 Jeg kiggr med (:

  • #11   14. jan 2012 Har brugt det i perioder..Det er det eneste rigtige.. super effektivt..

Kommentér på:
Think Mud?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce