{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Idéer til studie-shoot (look og kameraindstilling) {{forumTopicSubject}}

Hey girls smiley
Jeg står med et fotoshoot for hånden i morgen (onsdag d. 18. jan), som skal skydes af en veninde fra klasse (Maria, som jeg også lavede et shoot med i sommers: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.257935067562908.65025.255988597757555&type=3 ) og en af hendes veninder, som jeg endnu ikke har mødt (og jeg ved beklageligvis heller ikke hvordan hun ser ud). Pigerne vil gerne have billederne i et studie (eller i hvert fald det tætteste man kan komme på et studie, altså hvid baggrund), og en anden klassekammerat af mine siger at han kan lave noget studie-like (hm så får vi jo se hvordan det bliver, ellers må vi jo bare bruge en hvid væg og det naturlige lys. Giver for det meste også fine resultater hvis man bruger det ordentligt).

Nåh, men det jeg så vil hører jer om, er lidt inspiration, både til motiverne (make-up, idéer osv.) og til kameraets indstillinger.

Så for det første vil jeg meget gerne hører nogle idéer fra jer, som kunne være fede til sådan nogle studie-billeder. Selv har jeg nogle idéer hvor vi skal være lidt kreative og bruge flotte smykker (modellerne skal have stropløse toppe på, og så bliver det portrætbilleder) og så matche det med noget kreativ make-up, som jeg selv lægger. Men jeg mangler simpelthen inspiration til make-uppen (og guids til hvordan man lægger den). Jeg ved godt at jeg kan søge på youtube (og det gør jeg også), men jeg vil gerne hører om der er nogle af jer der evt. ligger inde med et helt specielt look, som I tror kunne se fedt ud på min(e) model(ler). smiley
- Hvis I har andre idéer, både til portræt og hel-figursbilleder, så må I da også meget gerne komme med dem. smiley

Så er der hjælp til indstillingerne. Hvad foreslår I af indstillinger, som vil give de bedste resultater til studie-fotos? Og vi taler både ISO, eksponering, lukkertid, blitz, Blænde og alt det der (og da også meget gerne lyssætning, hvad kan man gøre/bruge når man ikke har lamper osv.?)

Vil blive meget glad for hurtig respons, da shootet er i morgen/i dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til studie-shoot (look og kameraindstilling)
Kommentér på:
Idéer til studie-shoot (look og kameraindstilling)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce