{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Samme dyrlæge hver gang? {{forumTopicSubject}}

Hej derude, håber i kan bruge to minutter af jeres onsdag aften på at hjælpe mig lidt smiley !

Jeg vil egentligt bare høre om i altid bruger samme dyrlæge?? Ikke sted (det gør de fleste formodentligt..) men om det er den samme person som kommer hver gang?

Grunden til at jeg spørger er at det altid (de sidste 2 år) har været samme dyrlæge der er kommet, men mandag (da hele flokken skulle vaccineres) kom der så en anden dyrlæge - og no affence, han gjorde sit arbejde godt og var utroligt behagelig omkring hestene, men jeg brød mig bare ikke om at det ikke var hende som plejer at komme og som kender mine heste, deres "særheder" og ved hvordan man skal håndtere dem. Vores pony er ikke glad for fremmede - og det tog 20 minutter at vaccinere ham (dyrlægen tog det utrolig pænt og hidsede sig på ingen måder op - meget professionel,har stået med "sure" dyrlæger før) - og jeg har det bare sådan lidt "Suk hvor er det bare 1000 gange nemmere når han kender personen!".
<i>Jeg</i> (personligt) "fungerede" bare heller ikke rigtigt med den dyrlæge - vi talte forbi hinanden og ja, kommunikationen var ikke i top. Kan jeg godt tillade mig at spørge efter hende som plejerat komme næste gang jeg ringer? Hingsten skal desværre kastereres om nogle måneder og så skal man bare være 110% tryg ved personen som står for det? Synes ikke rigtigt det fungerer hvis man ikke rigtigt "kan" med dyrlægen?

Kom glad - vil gerne høre hvad i andre har gjort i ligende situationer eller ville gøre smiley
- Personligt hælder jeg klart til at spørge efter min "vante" dyrlæge...

- Frederikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samme dyrlæge hver gang?
  • #1   15. feb 2012 i min dyrlæges klinik er der to dyrlæger.. de har hver deres område de tager sig af, så alt efter grunden til deres besøg,er det forskelligt hvem af dem der kommer.

    tænder er den ene, mens den anden laver det der er "farligt".

    jeg vil helst have Svend, men lars er også velkommen. oftest er det dog svend der kommer (ringer til ham privat)

    hvis det er dyrlægevagten ja så er det jo den dyrlæge der har vagten der kommer


  • #2   15. feb 2012 Rikke: Aner faktisk ikke hvor mange dyrlæger der ellers er - har kun prøvet to gange nu at det er en anden som er kommet og første gang var da jeg lige skiftede til dem smiley

    - Til vacciner osv er det da også ligemeget, vil helst have at hun kommer, men passer det ikke, så passer det ikke. Ville bare have det skidt med at det er en dyrlæge man ikke helt "kan" med når nu der også er en hvor det "klinger" utrolig godt, når det er noget så alvorligt som kasteration smiley


  • #3   15. feb 2012 jeg har haft samme dyrlæge de sidste 12 år, den ene af dem passer rigtig godt til mig som menneske, han formår at ramme min galgenhumor og er rigtig god til mine dyr, og han er flink til ikke bare at behandle for at tjene penge.

    Lars er også rigtig flink og han ødsler heller ikke med mine penge, men han formår ikke helt på samme måde at være udadvent, men han er en super menneske kender.

    jeg er rigtig glad for begge mine dyrlæger, og jeg stoler blindt på dem, for jeg har ikke grund til andet. de kender mine dyr, og husker de små særheder der med kræene, feks at jobbe ikke kan tåle medicin.


  • #4   15. feb 2012 Rikke: Det lyder godt nok også dejligt - tjae måske jeg bare skal give det mere tid, jeg ville også stole på ham, har ikke grund til andet - meeen ville nu alligevel være mere tryg ved hende man kender og som også kender mig og mine heste :b

  • #5   15. feb 2012 ja kan sagtens følge dig, men til vaccination tror jeg at jeg ville være ligeglad med hvilken dyrlæge det var, selvom jeg jo syntes svend er hyggelig

  • #6   15. feb 2012 Helt klart - så længe personen ikke hidser sig op og giver hestene den tid de skal bruge, så er jeg også fuldkommen ligeglad med de her "småting" smiley

  • #7   16. feb 2012 Nu har jeg ikk lige læst det i har skrevet sammen...
    Men vi bruger altid forskellige, fordi det sys jeg er det bedste for hestene, at vende sig til alle mulige forskellige typer mennesker...
    Til gengæld har jeg nogle bestemte som fx kommer når det er problemer med ben og en anden når det er hudproblemer, fordi jeg ved disse to ved rigtig meget om de to ting...
    Men ja du kan kan sagtens tillade dig og bede om en bestemt hver gang, det er der mange der gør... (o:


Kommentér på:
Samme dyrlæge hver gang?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce