{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.541 visninger | Oprettet:

forbenet dragtbrusk??? {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget på en hest, som desværre har forbenet dragtbrusk... og så ville jeg lige hører om der er nogen der kender til det??

er det noget man skal holde sig fra?? eller har det ikke betydning for alle heste??? og bliver det værre med alderen??

håber der er nogen der kan hjælpe :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forbenet dragtbrusk???
  • #2   23. feb 2012 Jeg aflivede desværre min hoppe pga. forbenede dragtbruske smiley .. de var så slemme at man kunne mærke dem uden på huden også .. Hun ville aldrig blive ridehest..
    Det bliver oftest også værre med årene, det på min havde været flere år udervejs, og det ville kun blive ved med at udvikle sig..

    Jeg vil aldrig købe en hest med forbenede dragtbruske hvis jeg vidste det var blevet konstateret eller for den sagsskyld hvis det blev konstateret i en handelsrgt.
    jeg har set hvor ondt det gør ..


  • #3   23. feb 2012 Jeg ville holde mig lang væk fra det.

    Min kæreste er uddannet beslagsmed, vi har en opstalder i stalden, hvis hest har forbenet dragtbrusk.

    Det bliver kun værre jo ældre hesten bliver. Det er brusk der forkalker og bliver hårdt. Dragtbrusken er stødabsorberende, når den bliver forkalke og bliver hård, så er der ikke noget i hele benet, der stødabsorberer.


  • #4   23. feb 2012 mange tak for jeres svar allesammen... det lyder desværre som noget man skal holde sig fra smiley ville nødigt stå med en ny hest, der pludselig ikke kan bruges...eller værre, en hest der har ondt smiley

  • #5   25. feb 2012 Kan kun give de andre ret,
    dog kunne min sagtens rides,
    dog med ringsko.
    Så bøvl og ekstra udgifter giver det. Bom.


  • #6   25. feb 2012 vi har en pony med let forbenet dragtbrusk. vi har haft hende i 1½ år og har aldrig mærket noget til det..

Kommentér på:
forbenet dragtbrusk???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce