{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

yver og hys hopper {{forumTopicSubject}}

jeg tænkte på, hva gør i med jeres hopper der er ekstrem hys omkring deres yver?

prøvede idag, bare a ville mærke Taniaøs yver og halløsa! der kom da lige et par bagben efter mig...
(hun er blevet lidt sky efter hun skulle scannes, da dyrlægen tog hånden ind og fjernede diverse, så alt omkring hendes bagpart og vil hun helst løbe væk fra)

men hun var RIGTIG beskidt imellem patterne, (hun går i løsdrift med mudder og regn og alt hva dertilhøre) men står på halm/træsmuld inde, så er jo en herlig blanding skidt der sidder der,

hva gør i andre? lader i det sidde eller vasker i dem..
og skriv samtidig gerne hvordan jeres hoppe er i temp når i rør ved yveret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yver og hys hopper
  • #1   24. feb 2012 Min er også hys! Har veninde som avler og hun vil ha at man skal kunne røre dem, da hun elelrs flere gange har oplevet at 1xmødrene ikke sådan lige lader føllene patte men sparker ud. Så hun vænner dem til det ved at røre lidt hver dag.

  • #2   24. feb 2012 Det er meget forskelligt fra hoppe til hoppe om jeg må røre eller ej.
    Hende der skal fole først må jeg kun røre ved meget kort, men prøver så vidt muligt at udnytte den korte periode hver dag:-)

    Bliver de helt hys lader jeg bare vær med at røre..


  • #3   24. feb 2012 jeg rør ved min hoppes yver hver dag da der nemlig også samler sig rigtig meget snask, hun siger heldigvis ikke særlig meget til at jeg rør ved dem, så det fortsætter jeg med til hun siger fra, også så jeg kan følge med i hvor meget de vokser.

    jeg personlig selv syntes det er vigtigt at man kan røre ved en hoppes yver, men det er også mere i tilfælde af hvis der opstår skader eller lign ved bagbenene og yveret.


  • #4   24. feb 2012 hej freya hun sparker også efter mig når man rør hendes yver og de har været ømme på hende siden hun var i fol men det kommer nok mere henne af vejen


  • #5   24. feb 2012 jo men tania har jo ikk sat yver endnu hun har helt til juli smiley

    mine bryster var ikk ømme da jeg ventede mig, så ved ikk hvordan det er hehe

    men tænkte nemlig også om hun ville sparke følle hvis hun er så nervøs ved det..


  • #6   25. feb 2012 Hej jeg har vænnet min til med at blive nussede imellen ballerne også yver fra hun var ganske lille og hun nyder det smiley

  • #7   25. feb 2012 jeg har heller aldrig haft problemer med min, først efter dyrlægen sku scanne og nu har jeg prøvet i 2 dagen og hun er vild panikken, fare frem, og man kan se hun ikk kan lide det og ej er tryg ved det..

Kommentér på:
yver og hys hopper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce