{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Hypermobil {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Desværre ville min dyrlæge, som også er kiropraktor ikke undersøge min plag for hypermobilitet.

Men det er da ikke normalt at kunne lave en perfekt, rund krølle på halen, ligesom en gris vel?

Der er også diverse andre grunde til, jeg er sikker på, hun er hypermobil, ex. havde jeg dyrlæge til hende, da hun gik mærkeligt , som lille føl. Dyrlægens ord: De er jo så smidige som føl..

Jamen nu er hun snart 3 år og stadig voldsomt smidig.

Hendes mor har ALTID været stiv, og fejler ikke noget, men selv som 4-års og uredet var hun bare slet ikke så smidig.

Men har I nogensinde set en hest lave en hel, rund krølle på halen?? Altså hvor der dannes en cirkel på halen (ca 10 cm) og knoglerne dermed ligger mod hinanden??

Jeg ville sige, det er det samme, som jeg tager min arm (uden hjælp fra den anden) og vrider den om på ryggen.

Er selv hypermobil, og kan jo selv spotte, når en hest (og mennesker) er mere smidige, end de burde være.

Jeg skal nok lade være med at være alt for bekymret, men kan (og vil!) en fysioterapeut tjekke hende for det?

Har set det på u tube, men har ikke tænkt mig selv at begynde at vibrere hendes rygsøjle sådan. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hypermobil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce