{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Kritik {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.. Jeg er rigtig gået i tegnemode, så vil gerne have jeres bedømmelse på mine tegninger.. De er tegnet i photofiltre og paint.

(link fjernet)

(link fjernet)

Billedefilerne er fra min facebookside..

Kom gerne med ris og ros, da jeg skal blive bedre, da jeg har en drøm om en dag at blive grafisk designer. Er selvlært og har aldrig gået til nogen form for kunst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kritik
  • #1   7. apr 2012 Første tegning: Fyrens øje er formessigt som et øje set forfra, ikke i profil. Hans øre sidder lidt for højt. Kvindens hænder ser lidt underlige ud, men det er også hvad jeg har at udsætte. Måske skulle du arbejde lidt mere på græsset? smiley Jeg synes tegningen er superflot ellers.

    Anden tegning :Hendes hænder er alt for små, men ellers er der ikke noget som sådan. Til gengæld er jeg vild med skoene, de er så fedt lavet! smiley


  • #2   8. apr 2012 Jeg ville enlig gerne spørger, hvordan du har lavet dem? Synes du tegner specilet. Men meget flot. Kan godt li dine tegninger.
    På første billede, synes jeg pigen er rigtig flot, og ser meget naturlig ud. Jeg synes ikke drengen er helt så flot.
    På det andet billede synes jeg også hænderne er ret små. Men ellers meget flot!


  • #3   10. apr 2012 Team Nullerdut: Okay, så øjet skal rettes.. Hænder? Der er kun én hånd.. Men vil da se om jeg kan rette den.. Men du skal huske at tage forbehold til at hun har lilla neglelak på.
    Græsset tegnede jeg hurtigt, men mistede hurtigt tålmodigheden med at lave hvert enkelt græsstrå, så forstår 100% hvorfor det skal rettes.. smiley
    Okay, så har jeg forstået det.. Hænder er ikke mit speciale.. smiley Er glad for at du kan lide skoene.. smiley

    Lukas og Laura: Hvad mener du med hvordan jeg har lavet dem? Kan du uddybe lidt mere?
    Jeg bruger en tablet/tegneplade til at tegne, men tegnepladen er lille, da det er en billig udgave fra Føtex og har desværre ikke råd til at købe en ny. Pigen var også den første jeg tegnede.. Og syntes det er dejligt nemt at tegne ansigter i den vinkel. Drengens ansigt var sværere, og prøvede at fange den rigtige ansigtsform, da han er baseret på en fyr som jeg godt kan lide. Dertil blev hans hudfarve og hårfarve også ødelagt, da jeg lavede himmelen med et program jeg ikke er vant til at bruge.. Øv.. smiley
    Okay igen hænderne.. Måske jeg skal øve mig i, kun at tegne hænder? smiley

    Mange tak for hjælpen i to! Ser hvad jeg kan gøre på mine fremtidige tegninger. smiley


  • #4   10. apr 2012 Jeg mener, tegner du bare ud fra hovedet, eller kigger du på et billede? smiley

  • #5   10. apr 2012 Og at tælle er ikke mit speciale. Men de er overordnet rigtig flotte smiley

  • #6   11. apr 2012 Lukas og Laura: Nåårh.. Ja, jeg tegner ud fra hovedet.. Resultatet ville blive noget helt andet, hvis jeg tegnede efter billeder.. smiley
    Så vil de se sådan her ud - eller i hvert fald i den stil.. smiley

    http://i732.photobucket.com/albums/ww323/Tesser_2009/Krestepar1_edited-1.png

    Denne er tegnet efter to tegninger, som jeg så ved hjælp af mit hoved, har sat sammen.. Jeg har ikke lagt noget under eller sådan.. Bare kigget på billederne, der lå ved siden af mig..

    Nullerdut: Hahah.. Okay.. smiley Og mange tak.. Er stadig helt vildt glad for jeres kritik! smiley


Kommentér på:
Kritik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce