{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

kritik?? {{forumTopicSubject}}

hvorfor er der nogen der slet ikke kan tåle kritik af deres ridning??

jeg bliver selv undervist af berider, så jeg ved godt hvordan man skal sidder og hvor meget man må samle hesten, jeg synes ikke de skal lægge det ud her på nettet hvis de ikke kan tåle kritik af deres ridning, men jeg synes nu kun det var en lille hentydning til hvad jeg synes rytteren skulle gøre.

men det er slettet nu, synes det er total latterligt, og jeg fik masser af pb af en som virkelig truet mig, hvis jeg ikke slettet det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kritik??
  • #1   8. feb 2012 Det er nok en blanding af, at folk er lidt ømme om deres ridning og egentlig godt kender deres fejl, alle vil jo bare deres heste det bedste, så at få at vide, at man gør det forkert, er måske ikke så fedt.
    Og så tonen i folks beskeder. Nu har jeg ikke set din kommentar, eller den video du snakker om, men synes tit at folk er meget hårde i deres kritik i stedet for at sige tingene på en stille og rolig måde smiley


  • #3   8. feb 2012 jamen jeg skrev

    jeg synes der ser godt ud, men synes der skal slækkes lidt på tøjlen.

    det var det eneste jeg skrev til video filmen.

    og når man rider heste til for andre, må man også tage den kritik der kommer.

    jeg hvade ikke samlet hesten så meget på kun tre ugers ridning, for det kan skade både nakke og ryg, har set en hest blive så meget samlet og måttes aflives tre år efter, og dyrlægen gav den begrundelse.
    samlet for meget sammen for hurtigt.


  • #4   8. feb 2012 ''eg bliver selv undervist af berider, så jeg ved godt hvordan man skal sidder og hvor meget man må samle hesten,''

    Nu er det jo MEGET forskelligt hvordan man sidder på hesten afhængigt af om man er springrytter, dressurrytter, westernrytter, rider mountain games, eller hvad man nu laver. Derud over er der også meget forskelligt hvor meget eller lidt man som rytter ønsker at samle sin hest. så synes egentlig det er et ret dårligt argument du kommer med.

    Men ellers er jeg enig, folk tager tingene for nært.


  • #5   8. feb 2012 tak hestegalleri s mirakel

    hesten har kun været i ridning nu tre uger, og når der rides på ham nu har han hovedet næsten helt nede ved bringen, og det er for tideligt og man ødelægger hesten på lang sigtig.
    så skal den have kiroprater osv senere.

    hvorfor så ikke tage det stille og roligt??


  • #6   8. feb 2012 He he...
    Jeg synes nu også, at det er bemærkelsesværdigt at trådstarter tror, at hun VED hvordan man SKAL sidde og hvor meget hesten MÅ samles, fordi hun får undervisning af EN (tilfældig) berider....

    Så vidt jeg ved, er der vist ingen regel om hvor meget man må og ikke må samle sin hest....

    Derudover synes jeg dog, at beskeden:
    "jeg synes der ser godt ud, men synes der skal slækkes lidt på tøjlen." er helt ok at skrive....



  • #7   8. feb 2012 Jeg tænkte også lige på det med at ride ved beridder, at man rider ved berider er for mig ikke = med at man ved hvordan man skal ride og sidde osv.
    Jeg syntes der er for mange dårlige beridere rundt omkring.
    Desuden skriver du det for tidligt efter 3 uger at tage hovedet ind til bringén.
    I min ridning skal hovedet set ikke derind, men blive for lod. Så ale vores syn er desværre ikke ens.



  • #8   8. feb 2012 jamen det er den slet ikke på den video jeg skrev på, det er som og se de kur rider.

  • #9   8. feb 2012 Fordi folk sidder med skyklapper på og synes altid det er det de selv gør er er det rigtige..

    Jeg mener dog hvis man lægger en video på nettet, så må man tage med at der kan komme kritik..
    Men mange - især teenagere - har svært ved at skelne mellem kritik og personlige angreb.. Der er jo ikke nogen der giver en kritik for at være efter personen, men for at komme med gode råd osv..

    Men folk i dag er generelt nogle nærtagende små egoister.. smiley Sorry to say, men under visse ting går jeg selv ind under den kategori og sådan er samfundet bare i dag..

    Men man kan jo bare lade være med at lægge video ud, hvis ikke man vil have noget at vide.. Hvis man ved at det man gør er rigtigt, så kan man jo heller ikke blive sur over de rettelser der kommer, så burde man jo bare gå hen over dem og tænke 'ja ja, det synes du'.. Men hvis man bliver sur må det vel være fordi man inderst inde godt ved de har nogenlunde ret, ellers skal det jo være skrevet som et direkte angreb, hvilket det sjældent er..


  • #10   8. feb 2012 jeg synes også det kunne være fedt hvis man kunne sige til hinanden hvad man synes om deres ridningen, men jeg tør ikke har en dag blev truet af en rytter med pisk, fordi hendes hest blev bange (hun kunne ikke styre den). så jeg synes det vil være dejligt, hvis man kommetrede mere ens og andre ridningen.. men kan jo godt sige det på en pæn måde.

  • #11   8. feb 2012 charlotte j

    jeg skrev det her til videoen og synes det er pænt skrevet.

    jeg synes der ser godt ud, men synes der skal slækkes lidt på tøjlen.


  • #12   8. feb 2012 ja det synes jeg også.. så skulle man enten lukke ørene hvis man ikke kan tåle og høre det, eller prøv og kigge på det smiley

  • #13   8. feb 2012 du skulle se de beskeder jeg fik af hende, det var ikke lige pæne ord

  • #14   8. feb 2012 ej hvor træls

  • #15   8. feb 2012 jeg har kun oplevet det i forbindelse med at give lav eller middel så bliver folk også mega sure

  • #16   8. feb 2012 ja synes det er mærkeligt, hvorfor må folk ikke have sin ejen mening??

  • #17   8. feb 2012 ja det sys jeg virkelig også.. jeg har overvejet at man lige så godt kan slette lav og middel i bedømmelserne.. fordi man må ikke give det til folk.

  • #19   9. feb 2012
    Folk er bare skønne...

    Deres underviser er gud - ved alt, især hvis vedkommende er berider så er der ingen der ved mere og tingene kan KUN gøres på den måde.
    Siger man imod så får den for fulde udblæsninger med skideballer med udråbstegn, bandeord, personlige angreb ( du har da heller aldrig redet stævner så hvad ved du, du rider bare på en fjordhest osv. ) og grimme ord...


Kommentér på:
kritik??

Annonce