{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Slap af! {{forumTopicSubject}}

Hej hg. Som nogle af jer godt ved, tog to af mine opstaldere røven på mig, med hensyn til købet af Alasho, det hele var aftalt og det hele, og så i allersidste øjeblik hopper de fra..
Men hans tidligere ejer Merikka var en af dem. Hun efterlod ham ude på ryttergården, og så tog Susanne ham til sin egen, og kontaktede hende og det kunne hun selfølgelig bare gøre. (Ja wierd.)
Men hende her Merikka, har nu fået en ny unghest derude, og vi snakkede ofte sammen i stalden, imens vi fodrede dem, og jeg fortalte om ham osv, og øvede tricks inde i stalden. Hun har virket "glad" for mig, vi snakkede godt. Så efter de tog mig i røven, stoppede jeg i Marts (Med MEGET stor sorg, og har været vildt ked af det!! Men det er desværre bedst, når han aldrig bliver min, og så vil jeg få SÅ svært ved at få sagt farvel) og så skulle jeg med en veninde ud og ride to på tur med hendes helpart Rollo, og så som det første gik vi ind til alasho, han kiggede godt nok også længe da jeg kom hen til ham!(Imens har han været redet af 1 begynder og en letøvet) og så stod vi og nussede med ham (mig og veninden) og jeg kyssede ham, og lavede været 2 gamle ynglingstricks Ryste og Kysse (uden godbid vi gør det oftest med men ellers træner jeg uden godbider) og han ville gerne, og han var lige så glaf for at se mig som jeg var for at se ham (´:
Så gik jeg fra folden, og fordi jeg ville åbne ledet for min veninde, så hørte jeg noget bag mig råbe "hvorfor er du så glad for at se ham?" Jeg svare hvad? Ser så at det er hende og smiler lidt uforstående, og tænkte om hun og gas på mig, men så siger hun igen "Hvorfor er du så glad for at se ham? Så svare jeg "Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener?" Hun svare 2han kan jo intet? det er horsemanship og træning om igen, han kan ikke en skid? udover trics self" Jeg måber og svare "Jo han kan, han er bare ikke en hest for begyndere, og nu er der jo ikke andre at der har trænet ham udover mig, og med mig kan han sagtens, det handler om at han vil" hun svare "nej han kan IKKE en skid" og går.
Jeg var LIGE ved at bryde sammen tude, løbe ind og hente ham, og vise hvad helved den pony kan med den rette! men et eler andet stoppede mig.
Syntes simpelthen ikke at hun kan være det bekendt! Jeg har lært ham ALT hvad han kan, udover at få grime på og få løftet hove... Forstår ikke hvorfor hun nu skal være så ondskabsfuld, når hun aldrig har set mig træne ham! ):
Hvad mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slap af!
Kommentér på:
Slap af!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce