{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Succes historier - kom med din ! :) {{forumTopicSubject}}

For at skabe lidt gang i gruppen herinde så kan i alle komme med nogle super gode succes historier som bar har været rigtige gode!

En inspiration til os andre for at give os ideer til trailer læsning.

det kunne også være et sted i har søgt hjælp som har gjort et godt arbejde i kan anbefale :)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Succes historier - kom med din ! :)
  • #1   14. maj 2012 Har en dejlige hoppe som aldrig har været helt vild med at gå i trailer men har gjort det efter lidt ros og tid.

    I Vinteres kørte vi tit med trailer når vi skulle til ridehuset fordi at det var så glat. Desværre gik det ikke altid lige godt når vi skulle hjem. Bla sad hun engang fast med sadlen på og gik self i panik og var ikke meget for at gå op igen.
    En anden gang faldt hun da hun skulle ned af rampen og blev lidt bange for rampen.

    Her for ikke så længe siden fik jeg lånt en trailer og øvede lidt med hende. Tog en spand med fodre, et "langt" træktov, aml grime, og satte vægskillingen til siden.
    Bad hende om at gå op på rampen sammen med mig, hver gang hun gik i den rigtige retning fik hun en masse ros,
    istedet for at gå foran hende op, stod jeg på siden af hende og "sendte" hende ind.

    Det tog mig 3 minutter at få hende op, jeg stod helt alene med hende, jeg kunne selv lukke bag til hvis det var at vi skulle afsted.

    Det gør det lidt bedre at der var nogle som prøvede at få deres hest i traileren med vold,longetov og brugte rigtig lang tid på det fordi hesten blev forvirrede over hvornår den gjorde det rigtigt. Også kommer man bare og kan sende sin hest lige op 4 gange i træk smiley

    Stavefejl er gratis smiley


  • #2   15. maj 2012 Sådan lyder som en rigtig god og dejlig succes historie ingen panik og masser a ros :)!

  • #3   15. maj 2012 Har kun en som går lige op uden problemer de andre er lidt svære :)!

    Men vi har trænet det og skal i gang igen :)! Så tror jeg vil benytte mig af nogle af dine fif :)!


Kommentér på:
Succes historier - kom med din ! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce