{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Telepati med hesten? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, håber i vil bruge to minutter på at hjælpe mig lidt her...

Jeg har verdens skønneste pony, men vi er desværre løbet ind i et "mindre" problem, og min hjerne og mit hjerte har arbejdet på højtryk for at finde først en årsag til problemet, siden en løsning på problemet - løsningen har jeg på plads, men problmet kan jeg ikke gennemskue, og det er bare ikke godt nok (for mig) at lappe problemet - jeg har brug for at vide hvorfor han gør som han gør.

Jeg er meget åben overfor alternative behandlingsmetoder og bruger selv healing (med stor succes) - derfor har jeg kraftigt overvejet at kontakte en som kan telepatere med ham, men jeg aner intet om denne form for "behandling" / kommunikation.

Så inden jeg bare kaster mig ud i det vil jeg meget gerne høre nogle erfaringer - gode / dårlige, alt er velkommen!

Desuden vil jeg gerne hvis i kender nogle, som i gerne vil anbefale, modtage et link til vedkommendes hjemmeside (meget gerne personer fra midtjylland - ikke et krav, men det ville være skønt ;)) !

Håber i kan hjælpe
Knus Frederikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati med hesten?
  • #1   14. maj 2012 Jeg har aldrig haft en proff ude, men jeg har selv forsøgt mig med telepati, og det kan kun anbefales! smiley

  • #2   14. maj 2012 Terp. : Okay, er glad for at høre så mange poaitive tilbagemeldinger (Fra andre tråde også :))

    Jeg har i første omgang bestilt en bog - vil gerne vide mere om det inden jeg bruger en halv formue på det. Bruger selv healing, og plejer at have føling med hvad hesten fortæller - men han har lukket utrolig meget af efter han har ændret adfærd (som er grunden til at jeg søger hjælp). Han var ellers (endelig!) begyndt selv at bede om hjælp, men han har pludselig ændret sig - fra den ene dag til den anden faktisk, så jeg er lidt på bar bund smiley


Kommentér på:
Telepati med hesten?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce