{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

unghest? {{forumTopicSubject}}

hvor længe er en unghest uartig?? smiley lol jeg ved godt man ikke kan sige at ved x antal år så bum så er den sig selv igen... men altså pt. er min lille putte pige bare helt vildt provokerende hun har ex godt kunne stå alene i boks mens mig og bassen var ude og ride, det kan hun så ikke mere.... hun har også været med som håndhest siden hun var helt lille... det kan hun så heller ikke finde ud af, hun er blevet alt for stor til jeg kan holde hende og hun vælter rundt og bliver bange for sine egen ben - det er generelt som om nogen har givet hende speed! hun kan self heller ikke længere finde ud af at gå pænt i et torv - min søster som ikke er heste-pige agtig men meget glad for mine to, ja altså hun vil helst ikke gå med hende mere for hun tar røven på hende og styrter rundt om hende og humm ja generelt bare uartig!
- og det kunne måske gå hvis vi havde en stor heste flok men har kun de to så humm nu kan vi slet ikke komme ud og ride smiley
hun er pt. 11 mdr. help smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unghest?
  • #1   30. maj 2012 tja ikke for at være sort seer smiley .. men smølfen er nu blevet 4 og er værre end nogen sinde *GG*
    kan lige pludseligt ikke gå ture ( samme veje som altid ) uden at få en hjerne blødning, prøver at komme ud af ridebanen og går som en kamel i træk tov smiley
    i år er han også en del tungere at tumle, da han nu er ved at nærme sig de 900 kg, og det er sku pænt meget at håndtere når han spasser smiley

    men vil så også sige der har været perioder med ro smiley .. hvor han bare er eksemplarisk smiley

    han lystrer stadig, meeeeeeeen ikke så hurtigt som jeg gerne vil have det smiley

    vi var på tur i forgårs, i grime og træktov, sådan en hygge tur.. han valgte så at piske en stemning op, "heldigvis" fandt han en båd han kunne blive "bange" for.. suuuuk... så går man der med en halv stor ung hest som opfører sig som om man aldrig har opdraget/trænet ham.. det er slet ikke flovt smiley

    ungheste er dejlig og belastende smiley ..

    så du kan glæde dig minna smiley det varer lææææææææææænge endnu *GGG*


Kommentér på:
unghest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce