{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Hvornår reagere? {{forumTopicSubject}}

Jeg går somme tider og tænker tilbage på en ridetur jeg havde på en af mine tidligere heste. Da red vi forbi en indhegning hvor der stod en mager hest. Jeg fik så ondt af denne hest men da vi kom hjem var der andre ting der fyldte så jeg glemte den. Nogle dage senere kom jeg så i tanke om denne hest igen og bestemte mig for at jeg ville ride der over og ringe dyrenes beskyttelse. Da jeg kom der over var hesten væk. Det der gør mig ondt i dag er at jeg ikke reagerte noget før. Jeg ved jo ikke hvad der var sket med hesten men jeg har så dårlig samvittighed. Jeg har i det senere år også kommet over folk der har heste der bare ikke tager sig godt nok af de. De får ikke nok stråfoder, ormekur, smed ofte nok, kan stå uden vand på fold. Jeg er bare usikker på hvornår skal man reagere og kontakte myndigheterne? Jeg vil jo ikke gøre mig til fjende på egnen fordi jeg stiller store krav til heste hold. Men der må da være nogle retningslinjer? Foruden loven. For loven kender jeg, men der er jo ingen der følger loven til punkt og prikke og konsekvenserne er ikke store nok for de der ikke har heste som erhverv. For de der har erhverv bliver tjekket og får påtale for noget der faktisk er pjat imæns private kan nærmest vanrøgte sine heste og intet sker. HJÆLP HVAD GØR MAN?????

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvornår reagere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce