{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Alt går op og ned.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i fantastiske HG'er!<3
Som der står i overskriften, går alt på op og ned for mig det er har der faktisk gjort de sidste 1½ år.. Problemet er min hest, den bliver heletiden halt...
Første gang blev hun halt den 5 maj 2011, der startede mit værste mareridt. der gik en måned, så blev hun halt fri, så genoptræning i en måned.
Anden gang hun blev halt var det, det samme altså halt en måned, så genoptræning.. Mit humør svingede meget, det ene øjeblik var jeg super glad og med på alt, det næste øjeblik kunne jeg sidde henne i et hjørne og grade..
Tredje gang hun blev halt var det, det altså et måned.. Denne gang var jeg sur hele tiden og ville ingenting, alting fucked bare op!
Fjedre gang hun blev halt ( Hun har nu været halt på alle fire ben) denne gang regnede vi jo bare med at det var ligesom de andre gange hun havde været halt.. men det var det ikke. Der gik 3 uger og så var hun rengående. Så jeg begynde at genoptræne, alt gik som planlagt, der var gået en uge og vi skulle tjekke hende. Hun var halt igen.. Så gik der en uge mere og hun var så halt fri igen, så jeg begyndte så at skridte igen og som sidste gang, alt gik som planlagt. Så da der var gået en uge mere, så var hun sq halt igen, jeg snakkede med min ridelærer og besluttede at vi ville kører hende over på Aalestrup Hestehospital dagen efter. Så gik der en uge og hun kom hjem igen, med resultatet at hun skal have fire nye special sko på på grund af hendes ben stillig, så hun har ikke haft ondt alle de gange hun har været halt! Så nu regner jeg med at smeden kommer snart, så vi kan komme igang igen! smiley Det var så grunden til at jeg ikke har været mig selv her det sidste 1½ år!

Så vil jeg gerne have lov til at sige UNDSKYLD til alle de mennesker som det er gået ud over!

Og jeg vil rigtig sige mange TAK til alle de fantastiske mennesker som har støttet mig igennem dette! I er bare de bedste!<33

- Nanna Lund


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt går op og ned..
Kommentér på:
Alt går op og ned..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce