{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

islænder på stald {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, vil jeg gerne høre fra jer der har islænder på stald, hvorfor har i dette ? klipper I jeres heste ?

Jeg over vejer meget at tage mine (1 hoppe og 1 ny kasteret hingst) på stald, den ene grund er at jeg kun har et hus og og min hingst, som er lige blevet kasteret og efter dyrlægen, anbelfaler hun der går 4 uger, før at jeg lukker sammen med hopper og de andre her på stedet har taget deres ind om natten og ønsker ikke løsdrift og som flokkene er nu skal og ved at foldene ikke ligger op ad hianden, gør at man skal tage 2 heste ind, hvis man skal ud at ride på den ene, da de ikke kan gå alene, for mig at se vil det være supert hvis de alle kunne gå sammen, så var der ikke problemer med at en blev tilbage og heller ikke efterladt alene på stald, det ville være supert og der vil ikke være så meget arbejde og ser det måske også som et pluds at min unge hest kommer i hænder mere end, han måske ville ellers og min nye hoppe lære at stå i en boks, hvilket hun åbenbart ikke været vant til i hendes 9 årige live, men hvad er jeres erfaring, jeg er ny i islænderen verden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  islænder på stald
Kommentér på:
islænder på stald

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce