{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Hvordan ser din familie ud? {{forumTopicSubject}}

Ja - hvis hvordan din familie ser ud - gerne med en lille beskrivelse af den =)

Her er min simmer, som bor sammen med sine 4 heste - 3 hopper og en hingst, som nu skal trænes op, så han bliver en god avlshingst.

Her ses Britha, min simmer og hingsten General i gang med dressurtræningen i det lokale ridehus. General har da en god "op ad bakke galop" XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser din familie ud?
  • #1   25. dec 2012 jeg er lige igang med at lave min familie, en slags avler familie i stil med din smiley

    indtil videre har jeg lavet tre.
    * Buchéz - en frieserhoppe, skal være "dressur hest" og avls hoppe
    *Poseidon - lille grå shetlands agtig pony, til hygge.
    * Jenna - ejeren af hestene og træneren.

    når jeg er færdig med Jenna vil jeg lave en hund til hende og et par heste mere smiley
    men min familie bliver nok noget i stil af din familie smiley

    ** hvor har du downloadet ridebanebogstaverne henne?**


  • #2   25. dec 2012 Hvordan har du downloadet dressur

  • #3   25. dec 2012 Se fotoalbum. smiley

  • #4   25. dec 2012 Jeg skal nok smide links ind i en anden tråd - indtil da, så vis gerne jeres familier frem =) Og er det i fotoalbum, så giv os et link, så vi let kan finde det =D

  • #5   25. dec 2012 Lige indtil vidre har jeg tre familier kørende. To af dem har jeg lagt herind i fotoalbum (tjek gerne)

    Så derfor beskriver jeg kun det tredie

    Familien Falk
    Cecilie og Julia havde ikke nok penge til en lejlighed eller hus selv, så de flyttede ind hos Tyhge. Jeg druknede Tyghe (undskyld) .. GUD JA! jeg vil da spille med spøgelser! så jeg druknede også Julia. To dage senere kørte jeg op på forskningsanlægget og fik dem igen som spøgelser. Et lilla og et blåt. Når ja jeg sultede Julia.. (Undskyld). Cecilie blev åndefanger (inronisk nok). Det skal lige siges jeg ikke har overnaturlig.. ( enddu >:D) Cecilie mødte Toms på hendes arbejde. Han er vampyr. Hun faldt for ham. Og nu er de gift. Julia fik et spøgelses barn (lilla som moderen) Juliette. Cecilie og Toms flyttede ud. Toms omdannede Cecilie. Men hun er ikke vampyr enddu smiley

    Det var faktisk en familie (Cecilie og Julia) jeg lavede dengang for to år siden, som jeg genbruger..


Kommentér på:
Hvordan ser din familie ud?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce