{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårpleje :-)
  • #1   27. dec 2012 Mit hår havde en periode hvor det hele tiden blev fedtet bagpå fordi det er så tykt og langt-.-

    Så jeg fik en shampoo der "tørrede" håret ud, men samtidig en kur der er fra mærket O Way - i loooooooove it! Fik det af min frisør, så det er ikke noget man bare kan købe i et supermarked smiley


  • #4   27. dec 2012 Forskellige plejende shampoo'er, conditioner i længderne..
    Ellers kur mindst én gang om ugen, og så bruger jeg en hårolie til spidserne fra orofluido, som dufter super lækkert, plejer og får håret spidserne til at se fantastiske ud! og så er der lige det at det også har en varme beskyttende funktion! smiley


  • #6   27. dec 2012 Bruger udlukkende kun tresemme, hvis jeg havde pengene til det brugte jeg kun det, har ikke fundet et produkt der har været bedre for mit hår end det smiley

  • #7   28. dec 2012 når jeg er i bad bruger jeg alm shampoo og 2 ca gange ugentligt har jeg en hårkur som jeg bruger til vådt hår efter bad, når mt hår tørt har jeg noget hår serum som giver et glansfuldt udtryk og som plejer hård fra bunt til spids,
    jeg har noget med og glatte mit "baby hår" som jeg virkelig har meget af og der har jeg noget som gør at håret ikke tørre ud hvis man glatter det tit smiley
    men en billig løsning, tag 2 æg og rør dem sammen og når du skal i bad bruger du det som "hårkur" du skal bare ikke lade det side i for længe da dit hår vil komme til og blive virkelig fedtet og lugte dårligt, bare sørg for at få det til hår bunden og skyl efter.
    olie kan du også bruge, jeg har brugt oliven olie og det gjorde jeg 1 gang om ugen, mit hår blev virkelig blødt af det smiley


  • #9   28. dec 2012 Bruger noget skælshampoo fra matas nogle gange og så en shampoo alle de andre gange og en balsam fra Tyskland.

Kommentér på:
Hårpleje :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce