{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Araber sadler & Finn Christensen? {{forumTopicSubject}}

Hej
I dag havde vi manden fra Jeko ud for anden gang med sadler, men synes ikke at nogen passede ordentligt.
Jeg ved at man kan få westernsadler lavet til en araber, men har ikke set en ordentlig en i DK.

Min pony er en blanding med en del araber i sig. Hendes bygning er sådan: Kort (Maks en 15" westernsadel), lidt rund om maven (hun er også lidt buttet), lige ryg, "ingen" skulder der "holder sadlen tilbage", et svært gjordleje der sidder ret langt fremme (det er ikke noget problem, der finder jeg bare den rigtige gjord). Sadlen må ikke veje for meget, da hun har lidt dårlig ryg fortiden og skulder + at jeg ikke er så stærk smiley

Ved i hvor man kan købe araber sadler i DK, eller kender i en udenlandsk hjemmeside med araber sadler, hvor jeg kan levere den tilbage, hvis den ikke passer?

Kender i også en anden person med stor forstand på westernsadler, som kan hjælpe med at tjekke om den ligger ordentligt? smiley



Og så til Finn:
Kender i Finn Christensen? Har hørt rigtig meget om ham, og han skulle være en god mand med forståelse for heste, af hvad jeg har hørt. Jeg er bare utrolig kræsen angående mennesker, der skal have noget med min pony at gøre. Hvis han er en hård mand der siger "Du skal bare hive i hesten" eller "jage den rundt" eller noget i den stil, så vil jeg ikke se nærmere på ham. Så ville høre hvad jeres erfaringer er med ham? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Araber sadler & Finn Christensen?
Kommentér på:
Araber sadler & Finn Christensen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce