{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor høj var jeres årring? :)
  • #2   27. feb 2013 Da han fyldte et år var han 139,5 stg. Sidst i november var han 154 stg og da var han 2 år og 2 mnd. Håber han bliver 160 + stg:-)

  • #4   28. feb 2013 Ikke alle bliver høje bagtil og ikke alle vokser ens:-) Håber dog Tindur bliver højere end hvad han er nu da 160+ er en fin str til mig:-) men han bliver dog heldigvis ikke for lille heller da jeg ikke er ret stor:-)

  • #5   28. feb 2013 min bliver godt nok 2 den 27 maj, men vil sige at det er svært at bedømme hvor høj hesten bliver! smiley på lige knap 9 måneder er Santos vokset hele 20 cm. og han virker ikke til at stoppe med at vokse før om lang tid smiley

    det værste ved det er at jeg ikke kan holde ham tyk smiley fordi han vokser det væk lige så snart han sætter lidt "fedt" på kroppen vokser han bare 2-3 cm om natten! smiley det er sygt som han vokser, det kan ses fra dag til dag smiley

    så alt efter hvornår han har tænkt sig at stoppe med at vokse tror jeg sagtens han kan ende på 170, hvis ikke mere selvom jeg fik af vide han nok blev 163 o.O så det er meget forskelliget, og det kommer an påhvor gode muligheder den for at vokse af smiley


  • #6   28. feb 2013 Jo rak!!

Kommentér på:
Hvor høj var jeres årring? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce