{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

God dag, og fantastisk pony! {{forumTopicSubject}}

Ja, Nu ved jeg godt at dagen ikke er gået.. Men min dag har bare været den BEDSTE dag ind til videre!
Kimse skulle have smed klokken 12, så jeg tager derud klokken 11 ca, så jeg har god tid til at ordne hendes hove, og hygge med hende. Jeg får striglet hende og gjort hende pææn, men så skriver smeden at hun bliver en halv time forsinket, Øv smiley Men det gav mig bare bedre tid! Og jeg lavede en kort brainstorm over hvordan vi kunne slå tiden ihjel, og jeg gav mig til at øve hendes tricks lidt, bare så hun fik genopfrisket dem. Som nogle ved har jeg gået et stykke tid og overvejet hvordan man lærer hesten at neje, og efter at jeg har set at par video'er hvor det bliver forklaret, så ville jeg give det et skud mere, og pony'en var bare FANTASTISK TIL DET!.. Jeg brugte ca. 20 min på at øve det med at komme mellem benene og lægge det ene ben på knæ, og hun forstod det rigtig godt, i forhold til hvor lang tid det tog hende at smile smiley Og hun nåede næsten at komme helt ned på knæet, men ville give det tid til at sætte sig fast! (Så nu gå hun ude på folden og tænker over det smiley ) Men da smeden er færdig skal jeg jo have hende ned på folden, og jeg har ikke haft hende ude i et stykke tid så jeg ville lige krudte hende lidt af på banen. Det var sq ret hyggeligt, og hun er blevet meget friskere på det sidste, og hun løb bare 9 runder inden hun blev klar i hovedet igen.. smiley - Men jeg tænkte på om jeg måske kunne longere hende uden longe? Jeg har forsøgt før, men hun løb bare.. Så jeg ville bare lige forsøge, og ponyen gjorde det i FØRSTE FORSØG!!! :'DD Jeg har ventet på at kunne gøre det så længe!.. Det har virkelig været den bedste dag i mit liv!.. Og så kommer Sille i næste uge hvis lockouten vare så længe!.. Så skal der fanme filmes! smiley
Hvordan har jeres dag været? :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dag, og fantastisk pony!
  • #1   3. apr 2013 Hyggeligt! smiley Det lyder stille og roligt smiley

  • #2   3. apr 2013 Limseerne & Sovs:
    Jaa, Ved godt det lyder voldsomt, men der skal ret meget til at forvirre Kimse, hun tænker normalt ret klart, hun er godt nok ikke hurtigtlærerne, men hun virkede overhovedet ikke forvirret smiley Har også forsøgt lidt med det førhen, men det har ligesom ikke rigtig virket, så jeg tænkte idag på at prøve igen, og hun blev ved med ligesom at tilbyde, og så øvede jeg bare.. Til sidst synes jeg godt nok at det blev for meget for mig.. Men det synes pony'en da slet ikke smiley

    - Hahaha, Det lyder da rart! smiley Kender det godt, altså det med at man bare har lyst til at lave noget med hesten smiley


  • #3   3. apr 2013 Har også haft en fantastisk dag hvor alt er gået godt!
    Først red jeg Tinke og normalt er hun bange for sadler, og hun danser rundt. Idag stod hun bomstille! Og hun lyttede bare til alt hvad jeg bad hende om! Så tager jeg Juliane og hun har lige fået ny trense som klæder hende super godt, vi fik en dejlig tur i bakkerne og hun var bare så dejlig!! Derefter rider jeg og min mor (på skift) på Louisiana uden saddel, jeg fik også sprunget lidt på hende, så alt i alt har det været en suuuuuuuper dejlig dag!
    Nu overvejer jeg om jeg skal tage en tur på sofi også... smiley


  • #4   3. apr 2013 Det lyder sq dejligt Ronja!.. Dejligt med gode dage! smiley

  • #5   3. apr 2013 Det lyder som en god dag:D jeg var ovre og ordne hos hypper, ride og træne tricks og skridtede en lille tur i skoven. Men Amy er blevet helt vildt forårskuldret! Da jeg trænede med hende fra jorden stoppede hun op og små stejlede:O men det tænkte jeg ikke så meget over, selvom hun aldrig har gjord det før... Så da jeg skulle tage tæppet inden vi skulle i skoven slipper jeg hende (hun plejer at blive stående eller følge efter mig) så vender hun om og galopere i fuld fart ud af lågen, som jeg egentlig troede var lukket! Så galopere hun over gårdspladsen og over til sin foldkammerat, som bliver striglet. Jeg får så fat i hende og så er hun helt oppe og køre!-.- nå men så da hum er faldet en lille snugle til ro ridder vi så i skoven (mig uden sadel) der slapper hun helt af.. Så da vi er næsten tilbage for hun øje på sin foldkammerat, og begynder at blive mega ophidset igen.. Så stopper hun op og lavet et buk/ stejl! Og drejer rundt om sig selv-.- det skal lige sige at det er første gang at hun har bukket/ stejlet med mig! Og er stadig så meget oppe at køre at jeg må trække hende det sidte stykke, mens hun drejer rundt om mig... Ellers var hun da ret sød:D undskyld at det blev lidt langt!

  • #6   4. apr 2013 Hahahaha... Sikke en sød hest du har dig!! smiley Kimse har aldrig nogensinde bukket med mig, hun har kun stejlet 2 eller 3 gange, ikke noget jeg lige huske, ud over den sidste gang hun gjorde xD.. Men ellers har hun aldrig gjort noget ud over nogle mystiske krumspring når hun bliver rigtig rigtig glad, og jeg rider uden sadel og i rebgrime smiley Men det lyder sq ellers som en rigtig god dag! smiley

  • #7   5. apr 2013 ja hun ER faktisk rigtig sød!:D det var også første gang hun har gjordt det med mig, og så var det fordi at hun var så meget med min veninde har hun bukket ca hver eneste gang hum har redet hende x)

Kommentér på:
God dag, og fantastisk pony!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce