{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Hvad gør din Fell pony unik? {{forumTopicSubject}}

Denne tråd er oprettet med den tanke, at det kunne være sjovt at høre lidt om jeres Fell ponyers personligheder...

Så som overskriften siger: Hvad gør din Fell pony unik?

Nu har jeg jo ikke haft min Jack så længe, så der er helt sikkert mange sider af hans personlighed, jeg stadig har til gode at lære at kende. Men til trods for dette kan jeg allerede nævne flere små unikke sider af hans personlighed... F.eks. har jeg opdaget, at han - ud over bare at være super sød, cool, meget rolig og ekstremt madglad:

- Bliver gnaven, når man vækker ham og ikke ret gerne vil tidligt op og ud af fjerene om morgenen
- Ikke bryder sig om at blive rørt i hovedet af mennesker, han ikke har 100% tillid til
- Gerne vil "smage" på alting og putte alting i munden... inklusive mig, hvis han kan slippe af sted med det
- Spiser mash ikke blot med mulen, men med hele hovedet (tilsyneladende)
- Flehmer af stort set alle nye lugte
- Slår med forbenet, når der er noget, han bliver utilfreds med
- Elsker sin gymnastikbold
- Holder meget af at drille sin "storebror", Frieseren Falle
- Absolut ikke gider spise Horsespeed, uanset hvordan jeg så end prøver at forklæde det

Glæder mig til at læse om jeres ponyer. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør din Fell pony unik?
  • #1   26. apr 2013 Hejsa

    Min lille dame er unik på mange punkter hvis jeg selv skal sige det. smiley

    - Hun er en rigtig hoppe med stort H. Der er slet ingen tvivl om hun bestemmer på marken (Nu går hun også kun med de unge fellèr) Og hun gør meget opmærksom på sig selv når hun er i brunst.

    - Hun er en fremadgående dame - eller så går jeg bare meget langsom smiley

    - Hun er helt ekstrem madglad - Så meget at hun nærmes bryder igennem boksen når der skal fodres og man ikke lige er hurtig nok til hende.

    - Hun er kulsort og shiny - Klart den kønneste hoppe i DK smiley

    - Hun stopper op, uanset hvad vi laver, for at snuse til en hver hestepære på hendes vej - Skide irriterende!!! smiley

    - Hun kommer hen til ledet når jeg kommer - Tror hun kommer uanset hvem der kommer smiley

    Og jeg kunne helt sikkert blive ved, men det vigtigste er at hun er min og hun er den hun er.... Det er det der gør hende unik i mine øjne smiley


Kommentér på:
Hvad gør din Fell pony unik?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce