{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

hjææææælp {{forumTopicSubject}}

hej da jeg ikke rigtig synes at folk på es-dk gider at hjælpe vil jeg høre om i gider. jeg har en hest jeg skal have i min familie. Har fundet ud af jeg skal lave en ny familie hvor hesten skal være en del af og så via nraas kan men få den ind i den anden familie men jeg kan ikke finde hesten når jeg skal have den ind i familien ? kan i hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjææææælp
  • #2   5. aug 2013 sigende overskrift? der står hjælp hvilket jeg skal have maria? Es-dl skriver du jo ikke en overskrift. men har jo lavet en familie med den hest, men jeg kan ikke få dn flyttede ind i den anden familie. jeg kan godt se den når jeg trykker nrass, tilføj simmer men den kommer bare ikke ind i familien

  • #3   6. aug 2013 Hmm - du skal sørge for at du har trykket på den - altså den skal være markeret og så trykker du - OK..

    Ellers er jeg på bar bund - det har altid virket for mig..
    Jeg flytter dem altid ind sammen med en simmer på en anden grund (da jeg har for mange heste) - Så tilføjer jeg hesten og slette eller dræber simmeren..


  • #5   6. aug 2013 mlc- den er markeret når jeg trykker ok men der sker bare ikke mere.
    Maria- det er instaleret ordentlig jeg kan også tilføje simmere bare ikke den hest!
    2 har jo skrevet at jeg havde et problem mange gange men ingen hjælp!
    3 jeg har i forvejen flere end 8 og har slået det til som faktisk er at trykke falsk smiley


  • #6   6. aug 2013 jaaaaaay fik det til at virke endelig

Kommentér på:
hjææææælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce