{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er forskellen
  • #3   26. sep 2013 Hvad betyder
    Liberty(hvilken slags træning er det)
    Tricks(hvad vil det sige?)
    Para(hvad er det?og hvilken slags træning er det?)
    + hvad er jordtræning(hvilken slags træning er det?)

    Det jeg mener er hvad man træner inden for de forskellige trænings metoder ??


  • #4   26. sep 2013 Tricks er hvor du lære hesten noget Fx Smile, kysse, løfte ben O.S.V smiley

  • #5   26. sep 2013 Liberty = træning uden udstyr. Du træner hesten der intet udstyr har på. smiley

    Tricks = Neje, smile, kysse. Ligesom hunde kan lære at sidde, give pote kan heste også lære tricks. Billedet nedenunder viser tricket neje. smiley

    Para = Har aldrig hørt om det før?

    Jordtræning = Træning der foregår fra jorden. smiley Det kan være alt fra longearbejde til tricks osv.

    Håber det hjalp lidt. smiley


    profilbillede
  • #7   26. sep 2013 Se min profil der er lidt af det helexD haha

  • #8   26. sep 2013 Enig med | Michak
    Dog vil jeg ikke sige jordtræning er tricks eller longe - men det er jo en smagssag.
    Jeg vil mene jordtræning er helt anderledes, det er en anden måde at være sammen med hesten på, det er at træne ting der skal trænes så du opbygger muskler, lærer den at gå ordentligt og træne eksempelvis dressur som du senere kan overføre til ryggen, det vil jeg mene er jordtræning.


  • #9   26. sep 2013 Tricks - Når du lærer hesten at gøre noget sjovt. fx. smile, neje, ligge, kysse, løfte ben osv. Ligesom "sit" og "dæk" hos hunde. Det er et trick. Formentlig lært med godbidder smiley

    Liberty - Liberty er direkte oversat: Frihed. Det vil sige at hesten er fri. Så liberty træning er når du træner med hesten, hvor den er fri. Intet udstyr på hesten.

    Para - Para har jeg kun hørt i sammenhænge som paradressur = handicap dressur. Så para er handicap, gætter jeg.

    Jordtræning - det de fleste vil kalde det horsemanship, men jordtræning siger sig selv = jord træning = træning jord = træning fra jorden.


    På billedet kan du se at nr. 1 er tricks
    2 er liberty
    3 er para
    4 er jordtræning smiley


    profilbillede
  • #10   27. sep 2013 Jeg er tildels enig med de andre. Jeg har dog en lidt anden mening med om liberty.

    Jeg mener at liberty er når man ikke har noget udstyr på hesten + man ikke har fysisk kontakt til den. Som det Katja laver her http://www.youtube.com/watch?v=mAR2NVhWZGo


Kommentér på:
Hvad er forskellen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce