{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

Knæk Cancer!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger det hele - knæk cancer, giv et bidrag og hjælp en RIGTIG god sag!! For husk, denne frygtelige sygdom kan ramme os alle og pt. får ca. hver 3 dansker en eller anden form for kræft - og jeg er ret sikker på at vi ikke har haft kræften rigtig tæt inde på livet og mistet en vi holder meget af til denne frygtelige sygdom, jeg selv min bedstefar.

SÅ!!! KNÆK CANCER, DANMARK! forsæt det gode teamwork, sammen er vi stærkere!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk Cancer!!!!
  • #1   26. okt 2013 Er gjort! smiley

  • #3   26. okt 2013 Vil aldrig nogen sinde støtte .. Ingen støtter det mig og få andre har... total skuffet og lægeverdenen

  • #4   26. okt 2013 Ville gerne støtte - gjorde det sidste år. Men 150 kr er der bare ikke i overskud i mit budget og jeg skal ikke finde ud af, om man bare ikke kan donere mindre. Synes det er lidt ærgerligt at der på tv kun kan doneres for 150 kr eller mere smiley (50 kr for at deltage i en konkurrence, men det er jeg ikke interesseret i)

  • #5   26. okt 2013 har det på samme måde med smut.. har simpelthen ikke 150,- må jeg ærligt indrømme. smiley men har da støttet med 50,- med det ferie halløj.. ^^

  • #6   26. okt 2013 Linker lige til heste-nettet, da jeg ikke orker at skrive mine svar igen igen.

    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2369518/2369518/


  • #7   26. okt 2013 Det er gjort, det er en så vigtig sag, en flot sag, og de 150 kr. finder jeg nok et andet sted smiley

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #8   26. okt 2013 Nej tak. smiley

  • #9   26. okt 2013 Forstår ikke i kan være så hårdere omkring det. Helt ærlig - har i ikke oplevet hvor hårdt det er ikke bare at miste men også leve uden en virkelig betydningsfuld person.
    Min konto er i minus omkring -600 eller der omkring. Har støttet med 100kr synes det utroligt småligt ikke at ville støtte.
    Er godt klar over firmaerne får meget reklame på det - men pengene går til kræftens bekæmpelse - TV2 tager ingenting.
    Kræftens bekæmpelse er den bedste "virksomhed" i min verden og får lyst til at græde når jeg læser jeres kommentar... Ville ønske i forstod hvor hårdt det er at miste nogen der står en virkelig nær... Ikke kun en gang men rigtig mange gange.


  • #10   26. okt 2013 Min mor blev helbredt for brystkræft for bare nogle måneder siden. Jeg støtter selvfølgelig 110 % op om Knæk Cancer, og så er jeg sådan set fløjtendes ligeglad med, om der sidder nogle hårdtarbejdende forskere til en høj løn! Det kan jeg SIMPELTHEN ikke have ondt i numsen over (som visse andre - jeg skal nok lade være med, at nævne dit navn, Arne) Den sygdom tager ALT for mange menneskeliv - selv små BØRN!

    Der er meget lavvandet i min pengepung - men jeg donerede 225 kr, og giver folk bare én krone - så er det stadig en hjælp smiley



  • #11   26. okt 2013 Smut - du kan ringe ind:)

  • #12   26. okt 2013 Håber da virkelig ikke at beskeder som Stine Randløv's er henvendt til mig.

    Jeg støttede sidste år, og synes ærlig talt at det er en helt ærlig sag, hvis man ikke har råd til at donere 150 kroner.
    Hvis nogen kan give mig en måde hvor jeg kan donere mindre - UDEN at deltage i en konkurrence - så vil jeg gerne det.


  • #13   26. okt 2013 Munk: Også med mindre beløb? De siger jo kun, hvis man vil donere mere end 150 ..

  • #14   26. okt 2013 CSF og Team Utath

    Men de kommentarere ville jeg næsten ønske at denne frygtelige sygdom ramte jer eller en af jeres nærmeste - så ville I måske få en anden holdning til det, og se alvoren en dag. Hver 3 dansker er altså ALT for mange.


  • #15   26. okt 2013 Har støttet. Det er forfærdeligt med alle de mennesker, der skal have enten en smertefuld død eller en lang smertefuld periode i sit liv. Det er ikke fair..

  • #16   26. okt 2013 Kan desuden også fortælle at jeg skam har haft, og stadig har cancer tæt inde på livet. Min farmor har haft det, og min farfar har det nu.

  • #17   26. okt 2013 så vidt jeg har forstået giver man stadig de 50 kr. til knæk cancer igennem konkurrencen?

  • #18   26. okt 2013 Tine: Det gør man også smiley

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #19   26. okt 2013 Nu er der jo mange andre måder at støtte på end at donere penge til den slags indsamlinger + mange andre vigtige sager som mangler fokus i mine øjne.

    Desuden kender jeg 4, der er døde af kræft og flere der har haft det, så du behøver ikke belære mig om, hvordan det er at være pårørende til en kræftsyg.


  • #20   26. okt 2013 Har selv mistet min onkel, min mor har været tæt på modermærke kræft, og min tante har også haft bryst kræft (men overlevede). Men jeg har ikke 150,- og jeg ville ønske jeg havde. Jeg skylder mine forældre nok i forvejen, og jeg beklager virkelig. Kan dog sige at jeg sidste år donerede 250,- for der havde jeg penge.. Jeg ville vitterligt ønske at jeg også have det i år..

  • #21   26. okt 2013 Nå men det var den bl.a. også smut. smiley
    Ring ind og donere en 50 - alle kan vel for pokker finde en 50'ere i sit budget. Du kan deltage med en 20. Jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg synes bare personligt det er virkelig koldhjertede ikke og kunne give en lille smule til sådan en sag - hvis man endelig vælger ikke at give penge - så holde da fingrene fra tastaturer i sådan et emne. Jaja er ligeglad hvad du tænker... 42 mennesker dør OM DAGEN!!!! Af denne sygdom.
    Har mistet en meget stor del af min familie til den sygdom og det rammer mig virkelig dybt at mennesker ikke kan pille bare en lille mønt ud af sit budget. smiley


  • #22   26. okt 2013 Vi kan desværre ikke tage TV2 (eller nogen andre kanaler, for den sags skyld).

  • #23   26. okt 2013 lykke, du kan se det live på nettet, det gør jeg, har ikke noget fjernsyn smiley
    hvis du har lyst selvfølgelig smiley


  • #24   26. okt 2013 Stine: Som skrevet, hvis nogen kan give mig en måde jeg kan donere mindre på - så helt fint. Jeg ønsker bare ikke at deltage i deres latterlige konkurrencer der kun er med for at friste folk. Donationen bør komme fra hjertet, ikke fordi man kan vinde noget.

    Det de siger på TV er at man kan ringe ind, hvis man vil donere MERE end 150 kr. Jeg har ikke hørt eller læst noget om, hvordan man kan donere mindre.
    Og nej, det er faktisk ikke nødvendigvis alle der kan finde en 50'er. Jeg taler ikke på vegne af mig selv, men jeg synes det er enormt snævertsynet at bare fordi man selv kan finde pengene, så mener man at alle andre også kan.


  • #25   26. okt 2013 Tine, har TV2 play, men kan ikke se det live.
    Har det kun får at se Vild Med Dans, da det er den eneste tid på året jeg ser TV.


  • #26   26. okt 2013
    Med 100 kr på min konto og -7000 kr på min kærestes ( måske mindre, måske mere ), så nej, så donere jeg ikke penge. Min kærestes farmor døde i denne måned af kræft, min mormor døde af brystkræft og min morfar tildels af kræft.

    Så det er ikke fordi jeg ikke kender det, men jeg kender som mange andre til ikke så god økonomi. Når jeg en gang får styr på pengene, så er der en del ting mine penge skal gå til af alverdens organisationer når de samler ind - men ikke nu.

    Super fedt, når folk har overskud og plads til at donere og rygklap til dem.. Det er skønt mennesker har plads til det i hverdagen, vi andre får nok også - bedre ikke lige nu :o)


  • #27   26. okt 2013 Giver dig fuldstændig ret, Stine!

  • #28   26. okt 2013 Smut: jeg finder pengene på min konto som står i gabende minus (y) - det pengene værd.
    Du kan bare ringe ind - da jeg var lille ringede jeg altid selv ind og gav penge fra min sparegris, selv om der ikke var over 150kr i den.

    - men ja er enig i det er for meget reklamer og konkurrencer i år på selve showetet. Men det handler stadig om at få sat gang i mere forksning og flere nye medicin metoder.


  • #29   26. okt 2013 Stine - nu er det ikke alle som kan donere nej. Og jeg forstår udmærket godt at folk ikke vil donere når deres konto er i minus, eller de kun har en 100 kr til resten af måneden.

    Som Krikken siger - så finder hun jo pengene en anden gang. Jeg tror at ALLE danskere (familie) har doneret til knæk cancer, men det er altså ikke ens betydende med at man skal hver gang smiley


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #30   26. okt 2013 Som jeg har skrevet før, så er der jo andre måder end at støtte på end at donere penge til sådan et show. Man kan købe et armbånd eller give en 20'er til dem, der går og samler ind på gaden.

    Der er trods alt 365 andre dage om året, man kan bruge på at støtte en god sag. Om det så er Kræftens Bekæmpelse, Gigt-foreningen, frivilligt arbejde eller hvad, det er.


  • #31   26. okt 2013 Stine: De andre år mener jeg bestemt heller ikke, at man skulle have mindst 150 kr. Jeg donerede som sagt sidste år, og husker ikke noget om det beløb.

    Det er flot at du donere selvom din konto er i minus. Min konto KAN så ikke stå i minus.

    Jeg har stor respekt for alle der donere til formålet, men at hæve sig selv over andre der ikke gør, det synes jeg dælme er lavt.


  • #32   26. okt 2013 CSF

    Det er fuldstændig rigtigt, men det er bare lidt din kommentar jeg synes er lidt provokerende, for det er jo det rene alvor det her..


  • #33   26. okt 2013 Hver sin holdning og jeg er som sagt ligeglad med hvad i mener - men synes stadig det er virkelig det er "ikke at kigge ud over sin egen næse" ikke at donere bare en 50. Men det jo hver enkel persons beslutning. Og er sikker på folk som mig som har været MEGET berørt meget tæt på af mange gange er en smule uforstående for at folk ikke vil donere smiley
    Men jaja det jo jeres valg..... Jeg forstår det bare ikke


  • #34   26. okt 2013 Hey du moster smut! Jeg hæver mig ikke over alle andre! Omg tá lige og smut ud og klap hesten hold da op... smiley
    Fortsat god aften og SMIIIIL ps du kan sove en time længere i nat jaaaah!
    Ej men så tror jeg du misforstår mit budskab ret groft.
    Godnat skal til ridestævne i morgen tidlig og gider ikke diskutere vi er jo aldrig enige alligevel smiley godnat og sov godt alle sammen - love smiley


  • #36   26. okt 2013 I er jo kun så hårde, fordi det ikke er jer det er blevet ramt!

  • #37   26. okt 2013 Men jaja, jeres valg....

  • #38   26. okt 2013 Donere gerne ved hvor det går til sider selv med en 6 års dreng med en hjerne tumer

  • #40   26. okt 2013
    Kan tale for mig selv, at man på ingen måde får nogen penge overhovedet ud af mig - ved at nedgøre mit valg. Jo, jeg har haft kræft inde på livet, men det tæller ikke når man ikke giver penge.

    Er på ingen måde hård, men jeg har nogle sandheder og nogle realiteter der gør at jeg ikke giver penge til velgørenhed fordi der er brug for de penge et andet sted.

    Jeg ved ikke om du Cecilie bor ude? Har du gæld? En konto i minus? Regninger der tikker ind hver uge? Man får bare andre prioriteringer, tanker og en anden realitet end når man bor hjemme.

    Man får intet ud af og nedgøre de, der træffer valget om at lade være - nærmere bare folk, der vælger og lade dere penge gå andre ting, fordi de ikke bliver mød med respekt for deres valg.


  • #41   26. okt 2013 Hellere hellig end egoistisk smiley

  • #42   26. okt 2013 Kan altid støtte her til sms cancerbarn til 1231 så donere man 100kr

    profilbillede
  • #43   26. okt 2013
    Det er også meget at konstatere at man er egoistisk, fordi man ikke donere til en enkelt organisation på et bestemt tidspunkt :o).
    Det tæller åbenbart ikke, hvad folk ellers giver til og hjælper til i foreninger.

    Donere man ikke i dag, på denne dag, til denne forening - BUM, egobørge!


  • #44   26. okt 2013 Tja, som sagt jeres valg, siger bare min mening, og forstår udmærket godt det er hårdt med en konto der er i minus og det er helt fair, og det var heller ikke henvendt til dig, det var bare de der kommentarere som ''nej tak'' og ''gider aldrig nogensinde støtte det'' der gjorde mig lidt 'sur', så synes jeg det var bedre at de holdte deres mund ellers skrev det på en anden måde smiley

  • #45   26. okt 2013 Stine: Nej kan godt se, du hæver slet ikke dig selv over andre når du omtaler folk som ikke donere som værende egoistiske. Beklager - min fejl. Tænk at jeg kunne være så dum.

  • #46   26. okt 2013 Det er ikke noget med at være ego denne forening sørge for at os med cancer børn kan komme ud engang imellem også og mange andre ting

  • #47   26. okt 2013 Jeg har støttet 100 kr. Jeg ved godt det ikke er så meget men jeg tænker at bare en lille del vel hjælper i sidste ende smiley

  • #48   26. okt 2013 Jeg doner ikke til knæk cancer jeg har brugt alle mine penge på hjerteforden da jeg syns det er en lige så god sag :i

  • #49   26. okt 2013
    Team Solvang - Det er det bestemt også :o)


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #50   26. okt 2013 Er fuldstændig enig med Krikken.

    Kan tage mit eget liv som eksempel: Min mor betaler alt til min hest og min skole (det er en privatejet skole), og min far betaler mit periodekort, fordi jeg kun arbejder 4 timer i weekenden (startede først i oktober). Indtil jeg får et rigtigt job, betaler min far ALT, hvis jeg skal noget.

    Jeg vil gerne støtte, når jeg har overskud til det, men jeg synes simpelthen, det er for lavt at kalde folk egoistiske, fordi de ikke lige donerer 150kr til et tv show, når man kan gøre det på så mange andre måder i løbet af året, men det er der selvfølgelig ikke lige så meget prestige i.


  • #51   26. okt 2013 ja og syns ikke de gør så meget ud af det som med Knæk cancer så ville heller bruge mine penge på det, plus jeg selv er hjertebarn. (:

  • #52   26. okt 2013 Det her har intet med prestige at gøre - personligt synes jeg bare at det her er en kanon god sag TV2 har vagt lave en hel uge ud af, for at indsamle penge til sådan en god sag smiley

  • #53   26. okt 2013 Jeg syntes det er fuldstændig fjollet at kommentere sådan en indlæg med kommentare som 'aldrig i livet.' den ligger jo ikke op til andet end diskussion.
    Til gengæld syntes jeg også det er hamrende firkantet at sige man er egoistisk, hvis ikke man gør det, det kan der jo være hamrende mange grunde til.
    Jeg har for nyligt mistet mit job, samtidig med jeg jo forsat skal betale til hesten. Jeg betaler kun sko og undervisning, så den dør jo ikke af sult, hvis ikke jeg kan fremskaffe de 150 kr. jeg har doneret.
    Ud over det bor jeg hjemme, altså dør jeg heller ikke af sult for de 150 kr. smiley

    jeg syntes det er fair nok, hvis man ikke har råd til de 150 kr. ud over det forstår jeg ikke hvorfor de ikke har lavet en sats på eks. 50 kr.


  • #54   27. okt 2013 Kan man donere via. sms? Så den trækker fra tlf. regningen? Og kan man under 150 kr.?
    Vores konto er heller ikke just fuld, og vi har 3 heste og en hund vi også skal passe. Men vil meget gerne støtte med lidt - Mange bække små, trods alt.


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #55   27. okt 2013 Jeg kan sagtens forstå jer, men bryder mig bare ikke om det der "Du har ikke doneret til Knæk Cancer, derfor er du egoistisk". smiley

  • #56   27. okt 2013 God holdning, Lykke smiley

    Lidt er bedre end intet


  • #57   27. okt 2013 Altså jeg har aldrig nævnt at nogle her var egoistisk, siger bare jeg blev lidt sur over din første kommentar, da jeg synes den var ret provokerende, som sagt. Derudover ville jeg bare lige understrege hvor god en sag det her er :-)!

  • #58   27. okt 2013 Cecilie & Linette, den med egoistisk var nu heller ikke myntet på dig, så bare rolig smiley

  • #59   27. okt 2013 Jeg synes virkelig charmen går af velgørende donationer, når man bruger dem til at hævde sig selv på.

    Men ja, super godt program! Fik lige sendt et par kærlige tanker afsted til min farfar, som døde af kræft for nogle år siden



  • #60   27. okt 2013 Kan sagtens sætte mig ind i den del med ikke at kunne støtte op pga økonomien bare ikke er der
    Det har jo ikke altid noget af gøre med man ikke gerne vil.
    Men har bare ikke muligheden. Om det så er en 50 kr
    Og at andre så ikke kan forstå det ja dem om det

    For står man så en dag og har overskuet ja så donerer man gerne

    Kan tale for min egen lille familie.
    Sidste år kunne mig og min mand på ingen måde ofre penge til den slags ting om det så var 50 kr

    Vi er heldigvis gået bedre tider i møde
    Og livet ser helt anderledes ud.
    Så vi har givet penge i år og over flere omgangen så ikke kun lige pga dag

    Men vi var en gruppe tidligere på året der gav et større beløb til kræftensbekæmpelse

    Og i denne uge med knæk cancer har min mand og jeg støttet med 500 kr

    Så nej sidste år kunne vi virkelig ikke undvære 50 øre

    Nu er overskuet der og så hjælper vi da hvor vi kan

    Så accepter da og støt om alligevel dem der bare ikke har råd.
    Det gør dem på ingen måde til dårligere mennesker



  • #62   27. okt 2013 Jeg har skam både mistet min Mormor og min bonus mor til kræften. Og drengenes Far har mindst mistet 5. Både familie og venner. Jeg giver ikke en bjælle for hverken deres forskning eller behandling mere. Og et er sikkert. Jeg eller mine drenge skal Aldrig have stråler eller kemo hvis vi får det.
    Kan enbefale at læse bogen: Kræft er ingen sygedom, men en overlevelsemekanisme.
    Nej jeg vil ikke støtte kræften bekæmpelse mere, for de forsker ikke i det rigtige. De er ensporet og tænker ikke i nye baner, men køre i samme spor hele tiden. Kræftens bekæmpelse er ikke interesseret i at finde kuren, da de så lige så godt kan lukke og slukke. Så er der jo ikke brug for dem mere og så får de jo ikke flere millioner mere i støtte.
    Det er ikke småligt. Støttede gerne hvis de feks. begyndte at forske kræftigt i Cannabis olien m.m. Men nej de vil ikke forske i det naturlige, da der ikke kan tjenes styrtende på det.
    Jeg støtter kræften på andre måder, men det er ikke igennem Kræftens Bekæmpelse mere.

    Kræftens Bekæmpelse = Kræftens Bevarelse.


  • #63   27. okt 2013 Lene, hvad er det dog for noget fis? Hold da op jeg håber drengene simpelhen selv får mulighed for at bestemme om de vil i behandling eller ej.

    Hørte du ikke igår at brystkræft og testikelkræft er gået så meget op i procent, at næsten alle overlever? Super fedt du siger at dine drenge skal hellere dø end at få kemo behandling.


  • #64   27. okt 2013 Og ikke forske i det naturlige? Kræft er naturligt, men kan dog komme hurtigere ved nogle bestemte ting.

  • #65   27. okt 2013 Jeg støtter automatisk hvert år smiley Det er en del af mit budget.
    Heldigvis er der ingen i min familie som nogensinde har været ramt af cancer - men derfor vil jeg alligevel gerne bidrage til den gode sags tjeneste...


  • #67   30. okt 2013 Jeg støtter det gerne i Tyskland. I Danmark støtter jeg ikke længere noget.

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #68   4. sep 2015 Jeg er James Leigh jeg har været der lider af kræft i skjoldbruskkirtlen, som blev bekræftet at være stadie fire,
    lægen fortalte mig, der var lidt jeg kunne gøre, da jeg ikke reagerede på behandlingen, men min svoger kom til min redning
    ved at bestille denne hamp olie fra Rick Simpson repræsentant som han sagde har hjulpet nogle patienter kamp mod kræft
    af forskellige typer, så vi besluttede at give det en chance, så vidt jeg forbedre perfekt meget godt og i øjeblikket kan jeg gå rundt
    Huset alle af mig selv. Jeg følte den nødvendige jeg lade andre, der lider af denne akutte sygdom, at når du har en god Cannabis olie, det kan virkelig give én en sund ny chance for at leve. hvis du tilfældigvis er behov for denne Cannabis olie kan du kontakte fundamentet, der leveres mig cannabisolie email:
        ricksimsponservices1@gmail.com


  • #71   4. sep 2015 Det blev trukket op, så troede det var nyt.

  • #72   4. sep 2015 Hvorfor kommentere I dog det her gamle emne? Det skulle jeg da have slettet for længst smiley

  • #73   4. sep 2015 Bruce kommenterede med et spam indlæg, og det var dét der startede tråden op igen.

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #74   30. okt 2015 Jeg er James Leigh har været ramt af kræft i skjoldbruskkirtlen, som blev bekræftet at være stadie fire,
    lægen fortalte mig, der var lidt jeg kunne gøre, da jeg ikke reagerede på behandlingen, men min svoger kom til min redning
    ved at bestille denne hamp olie fra Rick Simpson, som han sagde, har været at hjælpe nogle patienter kamp mod kræft
    af forskellige typer, så vi besluttede at give det en chance, så vidt jeg forbedre perfekt meget godt og i øjeblikket kan jeg gå rundt
    Huset alle af mig selv. Jeg følte den nødvendige jeg lade andre, der lider af denne akutte sygdom, at når du har en god Cannabis olie, det kan virkelig give én en sund ny chance for at leve. hvis du tilfældigvis er behov for denne Cannabis olie kan du kontakte fundamentet, der leveres mig cannabisolie email:
        ricksimsponservices1@gmail.com


Kommentér på:
Knæk Cancer!!!!

Annonce