{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres pinlige (fulde) oplevelser?
  • #1   19. nov 2013 Åhhh Gud smiley Når man er fuld, er der ALT for mange pinlige oplevelser xD

  • #2   19. nov 2013 Jeg tror de må have været da jeg var på bakken med hele min landbrugsskole smiley
    Skulle kun derind for at drikke, for gad ikke betale 250 for turpas, hvis jeg alligevel bare skulle drikke. Når men vi var nogle piger som havde pakket en hel taske med spurt, gemt under vores trøjer også gik vi ellers i gang. Jeg tror 1½ eller 2 timer efter var jeg helt væk, er der fortalt. Væltede rundt og blev hentet i en trækvogn og kørt hen til vores bus. Brækkede mig i bussen og skulle så sove sammen med min kæreste, da vi kom tilbage på vores skolehjem, men gav ham en albue i maven og løb i BH og trusser mod mit eget værelse, mens min kontaktlærer gik forbi mig...

    Tror nok det har været den mest pinliste druktur jeg har været på smiley


  • #3   19. nov 2013 Min må være til gammel elev dag, hvor jeg jagtede den dreng jeg hader aller mest, ville kysse ham, og alt muligt shit.. Når jeg bliver fuld, bliver jeg kærlig ved de drenge, som ingen pige har! smiley

  • #4   19. nov 2013 Da jeg ringende grædende (læs hyperventilerende) til min kæreste efter at have drukket shots på tom mave. Var væltet, og opdagede først der at jeg var for fuld til at stå. Sad ned en halv times tid, fik vand, men ingen bedring så valgte at tage hjem.

    Falder så ned af trappen udenfor, kigger op, og idet jeg ser op, ser jeg sidste bus hjem til kæresten køre.
    Fik på en eller anden led givet ham indtrykket at jeg intet havde fået med ud, selvom jeg stod med penge nok til at tage en taxi hjem til ham, buskort, jakke og hele lortet. smiley


  • #5   19. nov 2013 Jeg er faktisk sjældent super pinlig når jeg er fuld smiley

    Har dog en historie fra en anden!
    Det var til vores første gymnasiefest, og en af pigerne fra klassen bliver riiiimelig hurtigt fuld.
    Hun synes da så at hun skulle ud at danse..... Op af skolens pedel.. o.O
    Hun blev drillet med det resten af året smiley


  • #7   19. nov 2013 Åha der er så mange.. behøver ikke være fuld for at være pinlig haha selvom det ikke gør det bedre =D



  • #9   19. nov 2013 La
    Overvejet at du er allergisk overfor alkohol? :o)


  • #10   19. nov 2013 Haha, der er mange! Men den værste var nok til mit 3. g galla blev jeg meget meget fuld under hovedretten, væltede op af en trappe på det teater hvor det blev holdt, efter var vi til efterfest på et diskotek, hvor jeg fik trådt i kjolen på vej op af en trappe, trykkede næsen lige ned i gulvet, og rendte rundt med blod på kinden hele aftenen, og mine trusser fik jeg smidt på toilettet fordi jeg skulle tisse.. Derudover tog det mig bagefter en halv time at komme hjem, og jeg boede 500 meter fra byen, men gåturen foregik i zigzag fra den ene fodgængerfeldt til det andet!
    Dagen efter fik jeg at vide at jeg havde danset på et bord jeg efterfølgende var faldet ned af, samt tisset i en gyde hvor alle kunne se mig.. Jeg kan virkelig INTET huske fra den aften smiley


  • #11   19. nov 2013 Åh der er mange..

    Jeg tror altid jeg kan en hel masse når jeg er fuld!

    Var på Spektrum, hvor jeg troede jeg kunne tage to trin i ét (fra dækket), resulteredei at jeg væltede ned af trappen og smadrede mit knæ, hvilket jeg åbenbart var stolt af, er blevet fortalt.

    Var på Den Glade Viking hvor jeg lige ville hoppe hen over bænken jeg sad på, for at komme ud på toilettet. Så jeg stillede mig op på "ryglænet" og så væltede jeg bagover..

    Kyssede med en fyr fra min klasse, der åbenbart lige var tiltrækkene der. Det resulterede så i at jeg blev lidt forskrækket og trak mig tilbage og så væltede jeg, med ham ned over mig.

    Så har jeg sat mig på en rulletrappe der kørte, hvilket jeg ikke bemærkede før min kjole hang fast da je kom op til toppen.

    Havde drukket ret voldsomt og var besvimet på en sofa, og da jeg vågnede igen sat jeg i en brusekabine med hovedet nede mellem benene og kiks over det hele.

    Ja, der er TONSVIS af flere pinlige historier, men sådan er det når man er lidt klumset.. Vågner altid op med blå mærker over alt smiley


  • #12   19. nov 2013 Puuuuha, nej... Ikke lige nogle der er værd at tænke tilbage på xP

    Har en masse opkald til en eks-kæresten liggende bag mig, plus jeg har selv hørt det dagen efter, fordi han valgte at optage det..... hm.

    Jeg kan godt blive ret kærlig, hvis der er en sød dreng i nærheden ^^

    Jeg var en gang til fest, hvor man kunne sove, når man bukkede under, hm. og det gjorte jeg så, jeg ligger mig ind i soverummet, 2 minutter efter, ligger der 2 5 meter fra mig og boller, -.- men hold da op, hvor jeg grinede da jeg løb ud af døren 3 minutter efter, jeg kunne ikke holde ud at være derinde. xP

    Jeg tror som sådan ikke helt at jeg vil ud med de slemme ;P


  • #14   19. nov 2013 Har engang råbt tværs over Bodegaen til min veninde om jeg måtte tage Steven med hjem. Steven er min... Ven...
    Folk kiggede en smule. Kun Steven lagde mærke til det. Han synes vist det var lidt pinligt. Jeg synes ikke:-P

    Ellers plejer jeg heldigvis aldrig at kunne huske pinlige øjeblikke. Muligvis er jeg også bare ligeglad:-D


  • #16   19. nov 2013 Hm.. Nok at jeg, en nytårsaften hvor jeg måtte drikke så meget jeg ville første gang, endte foran døren ud til vores køkken, i gangen, og råbte og skreg om at jeg ikke kunne komme op..

  • #18   19. nov 2013 HAhahaha, den værste må være tilbage i 2008! Jeg drak med nogen rigtig gode venner og min daværende kæreste. Jeg blev så lidt for fuld, og havde det da egentlig skide sjovt med at danse. Jeg blev enormt tørstig, fandt en flaske med noget der lignte vand og noget saft. Det ville jeg da have! Desværre viste det sig, at det der lignte vand, var rent vodka.. Jeg blev endnu mere stiv. Sådan virkelig stiv. Vi skulle videre hen til en af mine venner, som boede 2 km. derfra. Det var vinter, så der var frost udenfor. Da jeg kom udenfor, slog det så hårdt, at jeg ikke kunne stå på mine ben. Jeg blev slæbt de 2 km, og det første jeg gør, da vi kommer hen til min ven, er at gå direkte ud på badeværelset. Jeg havde det så skidt, og skulle virkelig knække mig. Jeg går hen til toilettet og får desværre overbalance, tager fat i toiletbrættet for at finde balancen - 2 sekunder senere ligger jeg på gulvet med et toiletbræt i hånden. De andre stod heldigvis i døren, totalt flade af grin. Blev slæbt med ind i stuen, hvor jeg åbenbart overbrækkede mig + brækkede mig på min daværende kæreste strømpe.. Så geniale som mine venner er, har de filmet det - Knapt så sjovt smiley

  • #19   19. nov 2013 Jeg opdagede, at jeg ikke kunne synge ved at synge karaoke for fuld smadder foran en propfyldt bar. Og det var absolut ikke første gang det skete - Det var bare første gang, at jeg var i så ædru tilstand, at jeg rent faktisk kunne høre hvor galt det var.

  • #20   19. nov 2013 Hmm tror faktisk en af mine pinliger ture var med min ene veninde..

    Vi skulle til kbh ind til min venindes søster og gå i byen...
    Nåh men vi VILLE jo i byen og min venindes søsters kæreste og ven havde lovet de tog os med..
    Vennen havde taget sin kæreste med som kun var 17 og russer.. vi tænkte fuck hvis hun skal med kan vi ikke komme ind nogen steder..
    Min veninde og jeg beslutter så og drikke hende pigen i gulvet så vi kan tage i byen uden hende.. MEN en russer er IKKE nem og drikke i gulvet slet ikke nå både min veninde og jeg ikke havde drukket længe.. HUn lærte os så og drikke vodka shots puuha vi blev fulde men det endte med at vi fik drukket pigebarnet under bordet hehe nå men drengen trak så i land med og ville i byen så de prøvede så og drikke os under bordet men utroligt nok endte det med den ene faldt i søvn og den anden lå og brækkede sig i sengen haha.. nå men vi smed en spand ind til ham også ringende vi efter en taxa også tog vi i byen os 3 piger.. Jeg var dog SÅ fuld så ALT så godt ud.. så jeg stod og lagde an på en (vildt lækker dørmand hvis i spurte mig) han var overhoved ikke dørmand og faktisk en buttet ikke særlig køn fyr. haha min veninde fik mig heldigvis væk fra ham op til flere gange.. og blev ved med og skændes med mig fordi jeg blev ved med og sige ej men han er da en mega sød dørmand.. CAMILLA HAN ER IKKE DØRMAND.. JOOOOH han er siger jeg dog og mega sød.. NEJ CAMILLA DET ER HAN IKKE:.

    Haha nå men efter og have moret sig så tog vi hjem meeeget fulde... det var en vildt sjov dag og min veninde driller mig stadig med min "dørmand"


  • #21   19. nov 2013 Tror en af de mest pinlige episoder var da jeg var omkring 17 og var i Bilka med min veninde og hendes forældre. Det er ikke en fulde episode, bare pinligt smiley Så snart vi gik ind, gik alarmen i gang, og jeg tænkte; nøj hvor flovt, og kiggede rundt efter den som havde sat den i gang, indtil jeg opdagede at det var mig selv. Blev kaldt ind til siden af en ekspedient, som bad mig om at tømmer mine lommer. Jeg er den type der har alt muligt i mine lommer, fra gamle bon'er til alverdens slik papir, så ud med det hele på bordet. Derefter bad de mig om igen at gå igennem indgangen, men alarmen gik stadig af. Så var det af med jakken, derefter min trøje. Men lige lidt hjalp det. Så jeg måtte med ind i baglokalet, hvor de kørte en scanner over mig som blev ved med at reagere. Og jeg måtte have min t-shirt, bukser og sokker af. Står på dette tidspunkt i mit undertøj, hvor den søde kvindelige ekspedient bliver nødt til at gå, så hendes kollega må overtage. Det er selvfølgelig en super nuttet fyr, som kommer ind, og jeg bliver fuldstændig rød i hovedet. Efter et par minutter finder vi ud af at det åbenbart er min bh som sætter alarmen i gang (spørg ikke hvordan det kan lade sig gøre :-D) Fyren undskylder mange gange og lader mig komme i tøjet igen. Han siger så at når vi skal ud igen, skal vi henvende os hos dem, så de kan slukke alarmen for os. Er på dette tidspunkt så utrolig flov, men meget glad for at det er overstået. Så min veninde og mig går ned til restauranten for at komme på toilettet. Men der går alarmen i gang igen og jeg starter næsten forfra! smiley Ha ha ha simpelthen så pinligt smiley

  • #23   19. nov 2013 Ej nogle pinlige øjeblikke smiley

    Joseph haha har prøvet næsten det samme dog hvor det var en port-a-Cath der var skyld i det

    Faktisk ikke noget pinligt herfra udover at får jeg morfin bliver jeg snaksalig og snakker om alt muligt og siger vidst lidt for meget har jeg fået af vide for kan nada huske


  • #24   19. nov 2013 Som fuld? Tissede i bukserne.

    Som ikke fuld? Alt for meget...


  • #25   19. nov 2013 Drak mig fuld til min lillesøsters 14 års familiefødselsdag i champagne - mere husker jeg ikke, men det i sig selv er pinligt nok. Jeg bliver stadig drillet med det, selvom det er to år siden....

  • #26   19. nov 2013 Da jeg, i meget fuld tilstand, mente, at det var en god idé at en bekendt lænkede mig fast til en ven med håndjern i metal - for derefter at finde ud af, at der ingen nøgle var, og de måtte saves over. Min veninde driller mig stadig.

    Da jeg væltede på en cykel der stod stille og fik 12 blå mærker.

    Da jeg brændte mig selv ved øjet med en smøg i meget fuld tilstand, brækkede mig, blev hentet af min far og generelt var dum.

    Da jeg var fuld og ubehagelig overfor en bekendt, på en bytur med nogle veninder. Han var aaaaalt for gammel til mig.

    Da jeg, med to veninder, valgte at bruge hele gammelelev-festen på lærerværelset i meget fuld tilstand, hvor vi snakkede med vores to gamle lærere. Lol, det var øv. Især da jeg skulle hente min jakke på skolen et par dage efter. W a l k of s h a m e.

    Opkald til de forkerte, beskeder til de forkerte, desperate forsøg på at få kontakt til en eksflirt. Øvøvøvøvøvøvøv, jeg gør dumme ting, derfor; ikke mere alkohol til mig.


Kommentér på:
Jeres pinlige (fulde) oplevelser?

Annonce