{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

må jeg få din SRP? (stx) {{forumTopicSubject}}

åååh ja, så er det i dag, at helvede bryder løs smiley
men da jeg både i min DHO og SRO er blevet trukket ned fordi jeg er en klaphat til opstilling ovs. vil jeg høre ad, om der er en venlig sjæl herinde som ligger inde med en SRP jeg må få som en guide?

Jeg skal selv skrive i samfundsfag og biologi, så hvis du har en der er skrevet i samfundsfag og biologi ville det bare være endnu mere fantastisk. Emnet er irrelevant smiley
så har du lavet en SRP hvor der bare er styr på fodnoter, litteraturliste ovs. ville jeg være ovenud glad for at få din gamle SRP smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må jeg få din SRP? (stx)
  • #1   5. dec 2013 Så hit med din email smiley Jeg har en (skod) opgave, men jeg er ret sikker på, at jeg havde styr på formalia.

  • #3   5. dec 2013 Sabina
    Vil du sende den til mig også? Jeg går igang med SRP i morgen og er stadig smålost smiley


  • #5   5. dec 2013 Katrine, du kan tro du kan få den! smiley tinenielsen@godmail.dk

    Sabina, ja den har jeg, men har bare noget nemmere ved, at have selve opgaven foran mig, isteder for selv at 'gætte' mig til hvordan det ser korrekt ud smiley


  • #6   5. dec 2013 Kan nok ikke rigtig hjælpe.. Min søster er ved at lave en om Einsteins relativitetsteori og den må jeg nok ikke lige låne.. Held og lykke smiley

  • #7   5. dec 2013 Alberte, neeej, jeg søger nu nok også mest en som er lavet færdig smiley men tak smiley

  • #8   5. dec 2013 Jeg har også en, hvis det er smiley Skrev i biologi og dansk om hestens farver (farvegenetik)

  • #9   5. dec 2013 Kan se at du har fået et par stykker nu, så du kan nok leve uden min.

    Jeg vil bare ønske dig held og lykke. Det er slet slet ikke så slemt som rigtig mange siger at det er. Det er faktisk, på en eller anden syg måde, ret hyggeligt. smiley

    Jeg skrev selv i biologi og samfundsfag.

    Everythings gonna be alright. smiley


  • #10   5. dec 2013 Sabrina den vil jeg også gerne have hvis jeg må, skal også i gang i morgen smiley
    - mail : Frederikke.neumann@horsensgym.dk


  • #11   5. dec 2013 Josephine, jeg håber det er bedre end folk siger i hvert fald! smiley jeg er bare glad for jeg ikke skal de i skole de næste 2 uger, det betyder lige at jeg ikke dagligt skal bruge 3 timer på transport smiley
    og btw. hvis du har lyst, må du gerne sende din alligevel, har ikke fået nogle i samfundsfag og biologi, jeg kunne godt bruge sådan en, da forbrugen af fodnoter, er ud fra hvad mine lærer siger, er forskelligt fra fag til fag smiley


  • #12   5. dec 2013 Min lærer sagde, at man skulle regne med mindst to-tre fodnoter per side og gerne mere. Jeg kan eventuelt sende min hvis det er? Jeg skrev dog i engelsk og mediefag.

  • #13   5. dec 2013 Det er det altså. Jeg tror bare at folk siger at det er slemt fordi at andre siger det. Det er hyggeligt, man styrer selv arbejdet OG man får muligheden for at skrive om et emne man synes er spændende.
    Jeg har kun gode minder fra min SRP tid. Og et godt råd er, hvis du kender en der kan læse den igennem. Meget gerne en der overhovedet ikke kender noget til emnet. For så kan personen sige om der er nogle sætninger og formuleringer der er indforståede og så videre.


    Jeg kan sagtens sende min, men jeg tror nu at min brug af fodnoter og kildehenvisninger er ligesom alle andres.Og så kommer jeg lige til at tænke på at det var til min AT eksamen at jeg skrev i samfundsfag og biologi. I SRP var det fysik og biologi. Er det lige godt?


  • #14   5. dec 2013 ja okay, jeg glæder mig i hvert fald til, at komme igang, skal skrive om stress.
    Når okay, du må gerne sende den alligevel, det er meget rart at have lidt forskelligt at kigge på.

    og hvor er i dog hjælpsomme herinde! smiley


Kommentér på:
må jeg få din SRP? (stx)

Annonce