{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Regn = mudder.. {{forumTopicSubject}}

Ih altså hvor jeg bare HADER mudder. Og en kombi jeg hader endnu mere, er mudder og heste, det er simpelthen træls! Vores går i løsdrift, og lige uden for losdrift boksen, er der bare så mudret, så deres hove og skinneben er bare ikke sjove at tage ved, når der skal renses hove.. Nu er jeg så begyndt på at have dem i boks om natten, og så bliver de trykket ud på marken om morgenen, så undgår vi da lidt af alt det mudder.. Det er godt nok sjovest at have hest om sommeren!
Har I også problemer med mudder? Og hvordan gør i problemet mindre? smiley
Haha, lige et lille "træt af mudder indlæg" herfra! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regn = mudder..
  • #1   1. jan 2014 der hvor jeg er, er det, det samme med bokse i løsdrift, der blevet lagt en masse knuste murbrokker ud med et ordentligt lag grus på, det har hjulpet helt sindsygt meget, der er dog stadig ekstremt mudret i starten af folden, men det er på med gummirøjserne og så er der en vandhane i nærheden af striglepladsen smiley

  • #3   1. jan 2014 Kender det godt.. Min er den største kran når hun skal ind og tager den i strak galop igennem 20 meter langt sti belagt med 10 cm mudder. Prøv at spørg hvor flot hun er bagefter -.-

    Man kan evt. smide noget flis i? (:


  • #4   1. jan 2014 Kan intet gøre vi har 20-30 cm mudder på folden og det er over det hele og min pony er bange for vand, så det er på med handsker når der skal renses hove smiley

  • #5   1. jan 2014 Jeg gør ikke noget.. Jeg ejer ikke stedet så kan intet gøre andet end og tage mine gummi støvler på.. Den jord vi hr her er med meget ler så vandt går ikke ned i jorden ligger bare på overfaldet så vores 2 vinterfolde er bare mudder.. Også min løsdrift.. Men tja sådan er det.. Vi ser frem til sommer

  • #6   1. jan 2014 Åhhhh, det kender jeg bare alt for godt! Odin's fold er rent mudder! Især ved leddet! Glæder mig til sol og sommer. Halleluja! (:

  • #7   1. jan 2014 Der er lagt grus på dem første del af folden hvor de har deres frøgeæs hos os. Så intet problem der, så er det bare resten af folden de står i mudder til skinnebenene.
    Men på med gummirøjserne, og et pR rene ridebukser med der ud hvis man nu skulle glide i mudderet smiley


  • #8   1. jan 2014 kan se jeg har luksus min går stadigvæk på en fold med græs og minimalt med mudder smiley at hun så altid ligner et mudderhul er en anden sag smiley

  • #9   1. jan 2014 Stjarni står også i løsdrift, og ej, det er sørme IKKE fedt……. Han står med mudder op til maven når jeg henter ham, ikke lækkert.



    Savner de rene fusser….


    profilbillede
  • #10   1. jan 2014 Vores folde er også ren mudder, og det er bare SÅ sindssygt dybt!
    Problemet ved os er, at vores to store heste så ikke får krudtet af, og det har resulteret i en meget hård periode lige pt hvor vi kæmper med dem under ridningen... det gør det heller ikke bedre at de to store står på første fold - som er en fold man skal igennem for at komme ind på ridebanen, så hos os kan man ligeså godt lade vær med at børste ben.... Rigtig træls, fordi vi derfor heller ikke kan tage gamacher på smiley


  • #11   2. jan 2014 Vi har en smule mudder, men ikke ekstremt. Vi gør som sådan ikke noget udover at vi sørger for at hestene ikje kun har et frimærke hver. Er der plads nok er chancen for mudder også meget lavere

Kommentér på:
Regn = mudder..

Annonce