{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Broen til trec stævne {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen! Jeg vil gerne med til trec sammen med min pony. Men der er bare lige et problem..... Hun er ikke så glad for broen. Og den er jo næsten altid med. Så ville høre om i havde nogle ideer til, hvad jeg kunne gøre? Altså hun vil kun lige stå ved siden af den. Men så snart hun sætter en hov på løber hun bare væk smiley så håber i har nogle ideer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Broen til trec stævne
  • #1   29. jan 2014 Mit bedste råd er træning træning træning. smiley
    Held og lykke. smiley


  • #2   29. jan 2014 tag det helt roligt lad hende selv gå op på den og hen til den nå hun snuser eller rør ved den så ros hende og start fra jorden smiley

  • #3   29. jan 2014 Prøv at lære den at gå op og hen over osv. på en almindelig palle først?
    Jeg har lært mine heste det som et trick fra jorden og senere ryggen.

    Da jeg så var til orienterings stævne med min den ene (første gang han var til nogen form for stævne) skulle vi igennem en forhindringsbane. (bl.a. over en presenning også)

    Men der var en lille bro. Først tænkte jeg også bare FUCK! meeen så kom jeg til at tænke på at den mindede jo om pallen der hjemme? og det jeg havde trænet med Alfred på den kunne jo godt være til vores fordel.

    Og lad mig sige det sådan.. Alfred kikkede lidt underligt på den da vi gik over.. men han tøvede ikke! og han gik pænt over den uden protest. var faktisk ret stolt af ham! smiley
    Også den der lyd som den laver skræmmer ikke lige så meget da han kendte den fra pallen. smiley


Kommentér på:
Broen til trec stævne

Annonce