{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

hvad har du lavet idag jeg har ! {{forumTopicSubject}}

min dag har både været vildt god og pisse dårlig fordi:
det startede med at jeg var i skole og det var da fint nok!
så kom jeg hjem og jeg ville ringe til en af mine besteveninder på 34 år og spørger om vi skulle være sammen oppe på gården hvor vores heste står (hun har 2 heste en der hedder tulle og selina). så begyndte hun lige pludselig at græde og jeg spurgte hvad der var galt. så sagde hun at hun havde været i banken og hun kunne ikke have tulle mere fordi den var for dyr (den har astma problemer og alt mugeligt). og så skulle den aflives lige da hun sagde de ord begyndte jeg bare at stor tude og så græd vi begge mens vi snakkede! vi kunne ikke snakke mere da hun var på arbejde!. så tog jeg op til min pony !! hvor jeg så min pony og tulle sammen (de er besteveninder) og så begyndte jeg bare at stor tude. !! smiley

men der skete der også noget godt idag : så bagefter tog jeg ned på skovsbogaard ridecenter for at være sammen med mine rideveninder: så var der ligepludselig ennder ringede det var en af mine besteveninder der var flyttet til odense som jeg ikke havde set i et halvt år ! og hun sagde at hun ville komme til skovsbogaard så blev jeg bare totalt glad! og så kom hun ! også tog jeg ned til min pony for at fodre! og det var min dag idag !! den var jo både god og dårlig !!

hvad har du lavet idag !!

- knuzer mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har du lavet idag jeg har !
  • #1   12. jan 2007 jeg har været i skole(selvfølgelig..) så bare fordi jeg faldt ned fra stolen med et uheld, får jeg totalt meget skæld ud af vores hadelærer ! :@ nårh men så var jeg sammen mede nogle veninder bagefter, også skulle jeg til ridning, og red på en ponye der bare blev ved med at prøve at lægge sig ned! argh ! så om lidt bliverje hentet af min bedste veninde, så skal jeg over og sove hos hende ..:D

  • #2   12. jan 2007 Janni- De tossede 2! H altså tulle har kun astma og hun kan heller ikke rides før til sommer (jeg ved godt at der står i teksten at hun fejler at mugeligt men det er ikke mere end hvad jeg har skrevet nu ) heeh

    heeh når har du en shetter heeh hvor er den fræk


  • #3   12. jan 2007 På mit arbejde har vi også en hest der har astma, og medicinen koster virkelig.. men hun blir kun brugt ca. 2 gange om ugen og skridter kun..

  • #4   12. jan 2007 Haha xD
    hmm jeg ahr.
    været i skole til klokken 2 og så tog jeg ned til til hestene klokken halv 3 , mugede ud i ronja's boks og fik lukkede dem ind , gav dem Eftermidags mad og tog en laaaang skridt tur på hende . . der vejert ikke har været til og ride i her de sidste par dage . og der er lidt angt til ridehuset hun er heller ikke klar til det inu xD

    Og så skulle jeg hjem og spise ;D


  • #5   12. jan 2007
    Trine ~Team Rolater~ . ja medicin er totalt dyr ! og tulle er en virkelig smuk araber ! men min veninde har ikke penge til at have hende !!


  • #6   12. jan 2007 mie's team robinson smiley elsker misty smiley B

    Den hest jeg snakker om hedder også Tulle, hun er bare halv knapstrupper og nordbagger

    Men det er trist at skulle af med en hest..


Kommentér på:
hvad har du lavet idag jeg har !

Annonce