{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piercinger
  • #1   9. maj 2014 Jeg har ikke selv fået noget piercet men er overbevist om at de næste ting jeg skal ha lavet skal piercet, bare fordi jeg har hørt så meget godt om det.

    Har kun hørt det at blive piercet skulle være bedre end at få dem skudt


  • *Hesteløs*
    *Hesteløs* Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 7
    #3   9. maj 2014 Gør det ikke mere ondt hos en piercer?

  • #4   9. maj 2014 Jeg fik mine sidste huller piercet (hul 5 + 6) - det gjorde faktisk ikke så ondt som jeg troede det ville. Til gengæld blødte det en del og hullerne er skæve i forhold til hinanden, men det er nok ikke metoden der har fejlet smiley .

  • #5   9. maj 2014 Jeg ville helst anbefale man altså får skudt piercinger i.. om det er er i øreflappen eller hvor det er så kun jeg med glæde anbefale det bliver piercet istedet!! smiley
    Jeg kan lige finde videoen hvorfor lige om lidt smiley

    Men nej jeg har fået piercet min navle og bagefter tænkte jeg (var det det?)
    Det lyder meget smertefuldt nu hvor det er en nål som skal igennem kroppen men det gør slet ikke så ondt som man forventer det skal gøre smiley

    - Plejer at sige "det er en smerte man overlever"


  • #6   9. maj 2014 Værsgod smiley http://www.youtube.com/watch?v=VCGk_07OR8I

  • #8   9. maj 2014 Jeg ville få mine skudt i, af den simple grund, at så længe at det bare er i ørene, så gider jeg ikke bruge 400 kr på en piercing, så kunne jeg nu have skudt 5200 kr af på det. Og da jeg har fået skudt alle mine 11 i (to af dem er så nu blevet stretchet), og intet er hændt, udover at de kan blive lidt ømme, så vil jeg også fortsætte med dette.
    DOG ville jeg kraftigt anbefale at du vælger en piercer til at skyde dem i, fremfor en smykkeforretning, hvis du vælger at få dem skudt. Da de er uddannet til det, og er meget bedre til at skyde rigtigt og lige i forhold til arbejdere i smykkeforretningerne. Jeg har fået skudt flere så skæve, at de måtte pilles ud efter en måned, fordi stangen simpelthen var for kort, når de skulle sidde så skævt.
    Så hvis det var mig, ville jeg få alt i ørene skudt i ved en piercer, og alt udenfor ørene piercet i af en piercer selvfølgelig ;-)!


  • #9   9. maj 2014 Vil aldrig anbefale at få noget skudt i. Få det lavet hos en ordenlig piercer med sterilt værktøj.

    Hvor ondt det vil gøre, kommer an på hvor den skal sidde i øret. Øreflipper gør ikke så ondt, men bruskpiercinger gør jævnt ondt.

    En piercing vil altid gøre ondt i større eller mindre grad, men det er overstået hurtigt. En nål glider igennem hud som en varm kniv i smør. Få du den lavet ordenligt og professionelt i stedet for at få det skudt i.. Det vil ALDRIG være sterilt at få noget skudt i, ligemeget hvad folk siger. Rent, ja, sterilt, nej, nej og atter nej.


  • #10   9. maj 2014 Jeg har nu 8 huller i ørene. 3 i det ene og 5 i det andet. Kun 3 af mine huller er skudt i, resten har jeg lavet selv med en piercer nål og ingen af dem er blevet skæve. Det kan dog ikke anbefales da risikoen for at nålen ikke er steril eller hullerne bliver skæve er ret stor.
    De andre 3 huller er skudt i. Det første i øreflippen for 10 år siden og de to andre er "helix"-piercinger som sidder i den øverste del af øret. Det giver næsten sig selv hvorfor det blev gjort med pistol for 10 år siden og mine helix piercinger kunne jeg få billigt.

    Jeg kom lige ud på et sidespor, jeg ville vælge en piercer smiley


  • #11   9. maj 2014 Er blevet piercet 2 gange i læben (samme sted), det værste var at man kunnr mærke nålen gå igennem de forskellige lag hud og så lyden. Det er overstået på to sek! Hvis du skal have lavet huller andre steder end øreflippen SKAL den i teorien pierces i, da det så betegnes som en piercing! Ved at få skudt dem i længere oppe i øret kan man ødelægge brusken, og der kan komme buler omkring hullet hvor det er blevet lavet!
    Jeg har selv piercet 3 huller i mine ører og det gjorde ikke rigtig ondt. Det værste var at sætte øreringene i xD


  • #12   9. maj 2014 Jeg har selv lavet dem i mine øre, alle er perfekte og dem jeg har haft mindst bøvl med overhovedet.
    Var dog så ufatteligt dum at få skudt en i næsen, den er der stadig bøvl med her 6 mdr efter...-.-


  • #13   10. maj 2014 Jeg fik huller i ørerne som barn så det husker jeg intet af, de blev skudt i..
    Så fik jeg navlepiercing som 17 årig, selvfølgelig piercet og jeg blev så dårlig at jeg besluttede ALDRIG at blive piercet igen.

    Dog som knap 22 årig (sidste år) tog jeg mig sammen og fik lavet en labret (i læben) og det var slet ikke slemt!


    Vil dog også sige at jeg er ikke pivet, jeg har ligget og slumret mens jeg blev tatoveret på ryggen og har født et barn uden bedøvelse - men den navlepiercing slog mig ud af kurs dengang


Kommentér på:
Piercinger

Annonce