{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.158 visninger | Oprettet:

Engelsk eksamen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Det er en super sen udmelding fra en super stresset 9. klasses elev, der skal aflevere synopsis i morgen.

Jeg har nedenstående emner at vælge i mellem:
Minorities
Being young
Identities
Love

Jeg er fuldstændig på bar bund, og har søgt hjælp hos min lærer i flere uger - uden på nogen måde at få den ønskede hjælp.
Måske tænker I, at jeg selv er uden om at stå i denne stressede situation, men jeg håber VIRKELIG, at I vil give lidt tid til at hjælpe mig. Det vil jeg sætte alverdens stor pris på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk eksamen
  • #1   21. maj 2014 Hvad er det helt præcis du søger hjælp til? At vælge et emne?

  • #3   21. maj 2014 Jeg havde love til min 9 klasse, godt nok noget man træk dengang, men der snakkede jeg om facebook og kærlighed over nettet.

  • #4   21. maj 2014 Ja, jeg søger nemlig et underemne at snakke om blandt de 4 hovedemner.

    Det er begge nogle super gode emner, som jeg i hvert fald vil overveje kraftigt, så tak smiley
    Men jeg frygter at trække et spørgsmål til eksamen om 'minorities', og de andre emner er sådan lige til at gå til med at byde ind med egne erfaringer og meninger. Minorities er for mig ekstremt svært spontant at snakke om, så egentlig ser jeg helst et underemne derfra, så jeg slipper for at trække det....


  • #6   21. maj 2014 'minorities' er et mindretal af en befolkning ect. smiley
    Det er også det emne, jeg har kæmpet med i nogle uger, men det er simpelthen SÅ svært at finde nogle underemner, synes jeg smiley


  • #7   21. maj 2014 Der kan du jo evt. snakke om aborigines, det er da meget spændende, og nemt at sætte sig ind i :)!

  • #9   21. maj 2014 Det er sjovt, som andre har så mange ideer til 'minorities'. Jeg havde ikke selv tænkt på det, men det vil jeg da helt sikkert også overveje smiley

  • #10   21. maj 2014 Jeg kan huske, at vi snakkede om amish folket, som jo er en meget spændende minoritet smiley + at det jo helst skal have en engelsk relationer, og amish folket lever jo mest i USA.
    Google dem, så finder du sikkert på noget at snakke om, og held og lykke smiley


  • #11   21. maj 2014 Uuuh minorities. Det kan være stort set alting OG!!! dem er der rigtig mange af ovre i bl.a. usa.
    Du kan vel selv vælge dig et emne som du selv føler tiltalende og spændende. Det er vel derfor, at I har fået 4 underemner at vælge imellem?


  • #12   21. maj 2014 Snakker du om minoriteter kan du komme ind på en masse
    Der er de sorte i den vestlige verden
    Folk der får social støtte i vores samfund
    Handicappede eller udviklingshæmmede og deres udfordringer i hverdagen
    de fattige og deres sociale forhindring ( i og med at de ikke har mulighed for samme afspadsering aktiviteter og luksusting som andre)
    And the lidt goes on..

    Husk at det ikke er en eksamen, men en afgangsPRØVE, så er der er slet intet at stresse over :-))
    Held og lykke


Kommentér på:
Engelsk eksamen

Annonce