{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs hest
  • #2   22. maj 2014 Hvordan foder får den? Hvad laver den til dagligt? Oplever den noget? Hvordan er Jeres tillidsforhold? Hvor længe har du haft den? Hvordan er du når den begynder at trippe? Hvordan tænker du ift. den kommende tur/undervisning? Hvor gammel er den? smiley

  • #4   23. maj 2014 Det er en vallek, som får cool müli. Det siger min fodermand skulle være godt til ham. Han får også wrap og halm og magnesium. Han er fem år gammel.

  • #5   23. maj 2014 Hvis han er 5 år gammel, så er det jo klart at han er lidt nervøs i det. Han har trods alt ikke set alting, og er derfor bange for "farlige" ting, som han ikke har set før. Det er ganske naturligt. Det handler bare om at præsentere ham for en masse potentielt "farlige" ting, så han vænner sig til dem ^^'

  • #6   23. maj 2014 Hvilken race er det?? smiley Og som Hippie siger så er den kun 5 år!

  • #9   23. maj 2014 Lykke - Du har skiftede billede..Kunne ikke genkende dig med det samme smiley

    TS - Som lykke siger. Dog lokker jeg min med frem til den farlige ting med godbidder og ros smiley Dette kan tydelig ses på min i situationer hvor han ikke er tryg.. Jeg skal gå først eller inderst i mod de farlige ting smiley Gør jeg dette følger han med og forholder sig rolig..Gør jeg ikke forsøger han at gå væk fra de farlige ting... Hmmm.. Hvordan bliver han når jeg ikke er på jorden mere... smiley


Kommentér på:
Nervøs hest

Annonce