{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Frustreret pga hest {{forumTopicSubject}}

Gud hvor jeg hader at lave disse indlæg, og synes på det sidste der er blevet lavet alt for mange af dem, men jeg er så frustreret pga hestens ejer!

Jeg har passet og plejet Dixie i 5 år, hvor der pga lidt anspændthed og misforståelser mellem ejer og mig var en pause på 6 måneder. Dette behøves ikke kommenteres, og især ikke at jeg ikke kan 'bestemme' over hesten.
Nå men er så begyndt at se hesten lidt igen, mest fordi jeg elsker den pony af hele mit hjerte og faktisk er villig til at give overpris for at komme til at eje hende, men ejer vil ikke sælge. fair nok.

Ejeren af disse heste jeg kommer ude ved, har altid haft en kyndig hestekender til fx at sige nu skal der smed, nu har de lus, sæt dem lidt op i foder osv. men de har siden mit 'brud' med dem klaret det selv og derfor har hestene ikke haft smed i ja måske 7-8 måneder, de gamle er ved at få lange hove med det der gør mest ondt er at se Dixie, pga forkert benstilling næsten går på siden af hoven. Da jeg begyndte at komme derned sagde jeg til ejer at de trængte til smed, men der er bare ikke blevet gjort mere ved det! Jeg burde skælde dem ud a helvede til, men er bange for at blive smidt på porten igen, og så ser ponyerne måske slet ikke smeden, eller hvert fald sjælenere!
Ejerne plejer at have meget tiltro til mig, men den er jo faldet voldsomt!

Hvis der er nogle der har nogle råd, helst ikke at jeg burde forsvinde for jeg håber stadig inderligt på at de vil sælge hende til mig en dag, eller at jeg for altid kan blive hos min bedste ven..
Synes verden er grum!
Kan jeg melde dem til noget dyrehalløj eller ser de mere på udsultede heste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret pga hest
Kommentér på:
Frustreret pga hest

Annonce