{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Frustreret(smed) {{forumTopicSubject}}

Min hest går med 4 sko bagsko pga knæskalslåsning i højre bagknæ. Sidste torsdag havde den så tabt højre bagsko og en forsko jeg skriver straks til smeden, han kunne så ikke nå og komme sidste uge hvilket var helt fint, han ville så komme i mandags, men mandag morgen skrev han så han havde barn syg og ikke kunne komme, fint nok det er jo hvad der kan ske. Mandag aften skriver han han kommer onsdag 12.30 fint jeg kan ikke tage fri fra arbejde en dag mere i denne uge og få en fra stalden til at være der, hun sad 2 timer igår og ventet på ham og kunne ikke få fat i ham. Hvor efter hun ikke havde tid at vente mere. Jeg skriver til ham og får svar tilbage at han havde glemt det men han skulle selvfølgelig nok komme i dag. Hun nåede og være på fold et par timer igår hvor hun selvfølgelig tabte en sko mere. Han kom i morges som aftale, jeg havde en anden til at være der hun fik 3 nye sko på, og den ene der stadig sad der lod han være. Hun skulle oprindeligt ha skiftet sko i næste uge, så for mig virker det helt dumt han ikke lige brugt de 5 min ekstra i dag og skiftet den sidste sko også så han ikke skulle komme i næste uge for at skifte en sko.

Er det bare mig eller virker det helt dumt?

Det skal lige siges jeg ikke skal give noget for det i dag som undskyldning for han har brændt mig af og min stor tålmodighed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret(smed)
Kommentér på:
Frustreret(smed)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce