{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Klæde om sammen med Homoseksuel pige? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser jeg er i lidt af et dilemma her som egentlig gør mig lidt ked af det..

Jeg går på en enkeltfags hf og er der for den yngste (18) de andre er 23-36. Vi aftalte at vi ville tage ud og bade i svømmehallen alle sammen en dag efter skole, Men så kom der lidt snak om at de ikke ville klæde om sammen med mig da jeg jo er til piger og jeg skulle klæde om et andet sted osv. De begyndte at grine lidt og snakke om at jeg sikkert sad og kiggede på dem i timerne osv. Jeg grinte med men blev såret, SÅ nu har jeg egentlig ikke lyst til at tage med..

Når men hvordan ville i have det med at klæde om med en pige der er til piger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klæde om sammen med Homoseksuel pige?
  • #1   14. aug 2014 Det ville ikke røre mig det fjerneste. Forstår ikke folk på deres alder syntes det kan være et problem

  • #2   14. aug 2014 Jeg tror ikke engang jeg ville tænke over det..
    Ville slet ikke have noget problem med det!

    hvor er de tarvelige smiley


  • #3   14. aug 2014 Ærligtalt tror jeg også sådan helt personligt jeg ville synes det var en smule ubehageligt, men med det sagt synes jeg ikke det skal ligge den homoseksuelle til last. I teorien ved du ikke når man ellers tager i svømmehal om der er en homoseksuel i omklædningsrummet og der siger man jo ikke noget til det.

    Lige pt. er omklædninger delt op efter køn, så skulle opdelingen være efter seksualitet/køn der tiltrækkes og hvor skal de biseksuelle så være?

    Hvis folk har et problem er det vel ikke sværere end at gå ind på et toilet og skifte til badetøjet hvis man virkelig ikke kan klare det andet.


  • #4   14. aug 2014 Jeg ville ikke have noget imod det. Hvis vi sagde at jeg skulle klæde om med dig, ville du jo aldrig bare voldtage mig. Jeg har generelt ikke noget imod homoseksuelle. Jeg synes de er meget søde og er nogle af mine bedste venner og veninder. Jeg har mange gange klædt om med min veninde som er lesbisk - hun skal jo heller ikke føle sig udenfor. Hvis jeg kan klæde om sammen med drenge (vi havde teater på skolen hvor jeg var med, og endte med at stå i undertøj foran 3 årgange. Min bh sprang på et tidspunkt op, og så måtte jeg få en af drengene til at lukke den - er ikke så sart) så kan jeg også klæde om sammen med en homoseksuel pige smiley

    Føl dig ikke udenfor - du er perfekt som du er smiley


  • #5   14. aug 2014 Tænkt, at kvinder på 23-36 år tænker sådan. Det lyder da sindsygt! Det er da fuldkommen irrelevant om du er til piger eller ej. Mente de i deres alvor at de ikke ville klæde om sammen med dig? Hvis jeg turde det ville jeg nok give dem en skideballe og droppe at være sammen med sådan en flok tåber smiley

  • #8   14. aug 2014 Du skal bare fortælle dem at så lækre er de heller ikke :o)

  • #9   14. aug 2014 Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Om det er en pige, der er til piger der kigger eller det er en pige der er til fyre, som kigger, så er det da ligegyldigt.
    Jeg ved ikke, om de tror, at bare fordi man er til samme køn, så synes man alle af det køn er lækre altså..


  • #12   14. aug 2014 Ej hvor er i bare søde! mange tak for støtten. smiley

  • #13   14. aug 2014 Jeg synes det er stærkt at du indrømmer at du er til piger - there you go girl !!! Fuck du er sej!!! smiley
    De skal ikke sige sådan, for ellers banker jeg dem bare smiley


  • #14   14. aug 2014 Hold da op hvor latterligt! Sikke nogle åndsvage små tøser. Jeg ville være fuldstændig ligeglad. Jeg har lesbiske veninder, og det har aldrig generet mig, at klæde om sammen med dem. Det så forfærdeligt som nogle tøser tror, at bare fordi en pige er lesbisk, så er hun dybt forelsket i dem, og vil springe på alle piger omkring hende. Sådan hænger det altså ikke sammen.

  • #15   14. aug 2014 Jeg ville være så ligeglad. Det kommer ikke mig ved, hvad andre er til. Synes simpelthen det er SÅ nedværdigt det, de trunter har gang i, at dømme andre på den måde, og ovenikøbet selv synes de er sjove. Jeg kan godt forstå du ikke vil med alligevel, det ville jeg godt nok heller ikke da..

  • #16   14. aug 2014 Nej seriøst? Jeg fatter ikke, at folk stadig kan opføre sig sådan. Det er jo simplethen ikke i orden.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #17   14. aug 2014 Jeg ville have svært ved det, men jeg er også ekstremt blufærdig, men kunne aldrig finde på at nævne det.. Ville vare skynde mig at få det overstået smiley

  • #18   14. aug 2014 intet problem, jeg har en rigtig god veninde der også er til piger og som samtidig er vild med mig, og har slet intet problem med at klæde om sammen med hende, gjorte jeg sågar her forrige weekend da vi var i Djurs sommerland, den eneste der er lidt skeptisk er min kæreste smiley

  • #19   14. aug 2014 Jeg kan dælme godt forstå at du bliver ked af det, det var jeg også blevet. Men jeg kan samtidig også godt forstå, at nogle kan føle sig utilpasse. Det betyder jo ikke at man har noget imod homoseksuelle eller dig som person. Personligt havde det ikke rørt mig en pind. Forklar dem hvordan du har det og tag en snak om det med dem. Det skulle gerne hjælpe. (:

  • #20   14. aug 2014 Jeg vil ikke klæde om sammen med NOGEN! Men havde jeg ikke haft et problem med sådan noget, ville homo/bi ikke gøre forskellen for mig..

    der kan da være andre der er homo/bi i svømmehallen der lige så vel kan kigge på dem?


  • #21   14. aug 2014 Næste gang siger du bare til den der først kommer med sådan en udtalelse "Bare rolig, du er slet slet ikke min type"

    synes simpelthen det er noget fis at reagere sådan når man er voksne mennesker,... sikkert nogen som er total uafklarede med deres egen seksualitet...

    Glæd dig over du selv er voksen nok til at erkende hvem du er og er så afklaret med det at du står ved det!


  • #22   14. aug 2014 jeg ville aldrig i mit liv skænke din eller andres seksualitet en tanke, og ville derfor heller ikke have et problem med at klæde om sammen med dig.

  • #23   14. aug 2014 Du er en kvinde som dem, derfor skal du klæde om i kvindernes omklædning som dem, synes andet ville være latterligt, omklædningsrummene er inddelt efter køn, ikke seksualitet. smiley

    Jeg ville ikke have noget problem med det overhovedet.


  • #24   14. aug 2014 Ellers må du jo be' dem om at tage sig sammen, og ikke opfører sig som en flok børnehavebørn smiley

  • #25   14. aug 2014 Det er jo ligegyldig hvilken seksualitet man er, man falder jo ikke for hvem som helst. Synes de er godt tarvelige og synes du skal forklare dem hvordan det hænger sammen. At ligesom en pige kan have drengevenner uden at finde dem attraktive og omvendt.
    Øv hvor var jeg blevet sur


  • #26   14. aug 2014 Undskyld med hvem tror de at de er?? smiley Hvis de kommer med en tarvelig kommentar en gang til så sig noget med: "Rolig piger, I er ikke af samme klasse som de piger jeg går efter" smiley smiley eller noget i den stil smiley Jeg ville ikke have noget imod at klæde om med dig, hverken nu eller for 10 år siden. Og hvis jeg havde været din type ville jeg bare have følt mig smigret. Og så var den ikke længere end det smiley
    Jeg synes det er så godt at I der er lesbiske/homoseksuelle står frem og tør være Jer selv! Thumbs up smiley Min farbror er homo og jeg har haft mange kollegaer og venner af slagsen og synes I er ligeså fantastiske (nogle gange mere) som enhver anden hetero smiley

    Mvh TT


  • #27   14. aug 2014 om man er til det ene eller det andet køn ændre ikk på personen...

    jeg er totalt ligeglad med at klæde om med en pige der er til sit eget køn. har flere veninder der er biseksuel, og det røre mig ikke en pind.. om det er en homoseksuel pige, eller en knægt jeg står og klæder om mad rager mig en papand..

    personligt har jeg været vant til at stå blandt 3 knægter og klæde mig, og helt ærlig det rørte mig ikke en pind og stå i bh og g-streng ved siden af dem og klæde om, når vi skulle ind og have kaffe, så klæde om med en pige der er til sit eget køn bekymre mig heller ikke


  • #28   14. aug 2014 Sikke en barnlig opførsel.

    Nej, jeg ville ikke have et problem med det, overhovedet.. En af mine gode veninder er homoseksuel og hun har ikke lagt skjul på, at hun synes jeg er en flot pige.. Jeg føler det på ingen måde akavet at skifte tøj foran hende, så jeg ville heller ikke tænke over det i en svømmehal.

    De kunne jo sagtens stå og klæde om sammen med en homoseksuel pige i svømmehallen uden at vide det, så jeg kan virkelig ikke se problemet, Det er jo ikke fordi du glor dem direkte op i skridtet, selvom du er til piger, så den attitude må de da godt lade blive hjemme, det er da for tarveligt at te sig sådan.


  • #29   14. aug 2014 Jeg ville ikke have et problem overhovedet.

  • #30   14. aug 2014 Jeg er så ligeglad som jeg kan være. Ville enda kunne klæde om med mine mandlige venner, hvis det skulle være. Ligesom jeg heller intet har imod folk dutter mig på måsen eller patterne. Det er for mig ikke seksuelt eller krænkende på nogle punkter. Muligt jeg er large.

    Det ENESTE der røre mig er jeg syntes min krop er grim og det er mig derfor pinligt at vise den frem. Men det har jo intet at gøre med hvem jeg klæder om med.


  • #31   15. aug 2014 Det opføre sig jo "kun" sådan fordi de ikke ved noget om lesbiske. Uvidenhed gør folk bange. Det er jo også svært for nogen mennesker at forstå, at homoseksuelle mænd ikke tænder på alle mænd, men kun på enkelte, ligesom straight guys smiley

    Den fordom møder de fleste homoseksuelle desværre smiley


  • #32   15. aug 2014 Og jeg har personligt ikke noget imod det. Havde en biseksuel pige i min klasse, og syntes da det var lidt underligt i starten, men vænnede mig også til det smiley

  • #33   15. aug 2014 Jeg ville da håbe du kunne lide hvad du så smiley
    Også selvom jeg er til modsatte køn. Ikke om der ville røre mig. Sikke pjattede og sarte de er smiley


  • #34   15. aug 2014 Det ENESTE problem jeg ville have var at skulle klæde om sammen med andre. Straight som homoseksuelle, men er også ekstremt blufærdig smiley

  • #35   15. aug 2014 Jeg kunne ikke være mere ligeglad smiley tænk at gå op i det

  • #36   15. aug 2014 Jeg kunne ikke ligeglad og har tidligere klædt om sammen med en homoseksuel pige - det rør mig ikke. For i ligger jo ikke an på andre piger som er hetro smiley
    Men syntes du skal konfrontere dem med hvordan du har det med at de siger sådan, kan jo være en dårlig joke de har kørende.


  • #37   15. aug 2014 Jeg synes du skal sætte dig ned med dem og fortælle at de ord sårede dig. Måske de har ment det i en spøg men derfor er det også vigtigt at sige fra når det bliver for meget.

    Jeg har studeret med nogle piger som var homoseksuelle, det er ikke noget jeg har tænkt videre over og har på ingen måde fået mig til at se anderledes på dem end heteroseksuelle.
    Jeg beundre derimod deres mod for at stå ved hvem de er og deres åbenhed for at de er til deres eget køn.


  • #38   15. aug 2014 Jeg ville blive rigtig provokerende.
    Hvis de er så barnlige så giv dem igen af samme skuffe.
    Jeg ville enten sige, uha ja i tænder mig så meget, og rulle med øjne eller sige narj i er sku under min standard


  • #39   15. aug 2014 Intet problem! Der er åbenbart mange, som tror, at bare fordi man som pige er til piger, overbeglor man alle de kvinder man ser, fordi man er et eller andet s*xmonster og har muligheden... Sådan er virkeligheden altså ikke smiley
    Jeg ville intet have imod det. Hvis min veninde var lesbisk, ville hun stadig have en label som "veninde" ikke "WARNING: Lesbisk!" smiley


  • #41   20. aug 2014 gad vide om de overhovedet ved hvor mange gange de har klædt om med bi- og homoseksuelle i omklædningsrummet, de ved ikke bare de er til piger!

    Men det er da ufatteligt at voksne kvinder kan være sådan. selv jeg på 17 ved det altså er helt normalt og de kan sgu ta det som en kompliment hvis du dog på en eller anden tidspunkt synes deres kroppe er flotte!

    Btw. Jeg kan da selv finde på at kigge på en kvindes krop i et omklædningsrum selvom jeg er hetero. tror jeg da alle kan finde på engang imellem smiley


  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #44   24. aug 2014 Sikke nogle egoer de må ha, når de forestiller sig at være så lækre, at du da MÅ tænde på dem. Tror de mon på tilsvarende vis, at samtlige mænd, der går forbi dem, vil hoppe på dem?? Temmelig selvfede og indbildske typer. Dem skal du ikke tage dig af, deres tåbelige kommentarer vidner om deres uvidenhed!

    Andres seksualitet går jeg ikke meget op i, og ville ikke skænke det en tanke i en omklædningssituation....


Kommentér på:
Klæde om sammen med Homoseksuel pige?

Annonce