{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

specialsyede ridestøvler - sjælland {{forumTopicSubject}}

min fod er en str. 43 og bred, og min læg er ca. 46 cm.
Så det er altså umuligt at finde et par ridestøvler som er lavet.
Men lige pt. tjener jeg kassen, og så får jeg jo lyst til endelig at få mig et par ridestøvler som jeg rent faktisk kan passe smiley Men det kræver jo en specialsygning, men hvor er det bedst at få gjort på sjælland? Jeg har kigget på HorseHouse og har også kun hørt godt derom, men det er jo altid rart med lidt forskellig erfaringer smiley

Enten så vil jeg gerne have et par brune spring/all round og en sort dressurstøvle, men så vil jeg helst heller ikke over 7000 kr. for begge og det tror jeg nu nok bliver lidt problematisk.

Eller også søger jeg bare en sort støvle, som jeg både kan bruge til dressur og spring, jeg har før haft en "tur støvle" minder nok i virkeligheden om en springstøvle hvis det skal minde om noget. Det er bare vigtig at jeg både kan springe i den, men også starte dressur stævne i den, altså skal den i hvert fald bare være uden snørre smiley og den skal helst ikke komme over 6000 kr.

Så kom endelig med indput og erfaringer, gode som dårlige. Jo tættere på midtsjælland jo bedre! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  specialsyede ridestøvler - sjælland
  • #1   7. sep 2014 Tag ned til Dorthe i Rytterstuen Rideudstyr på Ordrupvej i Gentofte, ved at hun kan tage mål til specialsyede ridestøvler fra bla. Italien. Ved ikke hvilke mærker. priser osv, da jeg desværre ikke har råd til den slags, men hun er super sød og man får altid en rigtig god service hos hende! smiley

  • #2   7. sep 2014 Hvis du tager ned til Rytterstuen, så sørg for gud skyld for at få målt BEGGE dine ben! Og vær sikker på, at det er gjort ordentligt! Jeg fik mine støvler derfra, og har seriøst ikke haft andet end problemer...

    Først var de et par måneder forsinket, så var der fejl på støvlen og inden for få måneder gik begge lynlåse... Desuden, måtte jeg få dem blokket hos en skomager da hun har målt mine ben forkert, og de endte med, at være lige lidt for små.

    Suk...

    Men ud over det, er hun rigtig sød, og får forholdsvis hurtigt fat i producenten hvis der er noget galt.


  • #3   7. sep 2014 jeg ventede over et halvt år på mine specialsyret støvler fra horsehouse, de første der blev lavet passede ikke, og der var detajler på som jeg ikke havde bestilt og måtte betale for alligevel smiley

    så jeg vil ikke anbefale dig dem,


Kommentér på:
specialsyede ridestøvler - sjælland

Annonce