{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Grim oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bare lige ud med det her der skete i dag smiley

Jeg havde besluttet mig for at jeg ville prøve at løsspringe min hest i dag for at se hvad hun kunne. Vi havde lige haft en anden hest nede og løsspringe før hende. Det hele gik helt fint indtil den anden hest forlod banen. Min hest fandt så ud af en måde at komme under hegnet på smiley Hun skulle bare med den anden hest. Den måtte ikke forlade hende.
Hun var så snu at løbe under hegnet og finde en udvej derfra. Jeg gik så lidt i panik og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Ridebanen ligger lige ud til en vej, men heldigvis ikke en vej hvor der kommer mange biler. Overfor ridebanen ligger der så en mark.
Jeg går lige så stille hen til hende, men så snart jeg nærmede mig gik hun længere væk. Jeg blev ked af det og frustreret, men holdte hovedet koldt. Jeg prøvede at gå nærmere igen men hun gjorde det samme. Så gik jeg uden om hende, men det kunne jeg ligeså godt droppe fordi hun gik bare videre. Heldigvis havde jeg også nogen andre med som hjalp til. Min hest besluttede sig for at nu ville hun lige have en jordetur på marken. "Fedt". Jeg tror egentlig bare at hun synes hele situationen var så sjov. Hendes lille 'udflugt' synes jeg dog var knap så sjov. Eftersom jeg ikke kunne få fat i hende gik jeg hurtigt ind efter en spand med foder, og en af de andre tog en anden hest med. Sjovt nok kom hun bare med det samme da hun så foderspanden xD Fra nu af har vi en snor mere på hegnet, da hun ellers løber under smiley

Er der nogen som har prøvet noget lignende det samme? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim oplevelse
  • #1   14. sep 2014 Puha! Hold da op for en grim oplevelse. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor jeg skulle gøre af mig selv, hvis det skete for mig smiley
    Men godt der ikke skete noget med hende i hvertfald! smiley


  • #2   14. sep 2014 Præcis smiley Vidste næsten heller ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Ja det var godt der ikke skete noget. Hun var bare virkelig forpustet bagefter xD

  • #3   14. sep 2014 Men det er super godt du kunne holde hovedet koldt på trods af alt det der skete! smiley
    Hahah, det kan jeg godt forstå når hun sådan har jordet rundt på marken. smiley


  • #4   14. sep 2014 Hehe ja smiley

  • #5   14. sep 2014 Min gamle pony havde noget med at gå under hegn ..

    Engang da ejeren af gården skulle lukke heste ud, havde han lukket min og en anden ind i sådan et sted, hvor han så havde taget et træktov og lukket for, så han troede ikke, at de ville kunne komme ud, men min pony løb under og efter ham kom den anden pony, og vi kunne simpelthen ikke finde dem tilsidst, så de blev efterlyst at politiet, også var der heldigvis en dame i vedbæk, som havde set dem. :PP

    Også har han også haft et par gange, hvor han bare er løbet under hegnet fra folden og ned til stalden.

    og sidste gang var han brudt ud af hegnet.. eller jeg ved ikke, om han var blevet sparket igennem eller sådan noget, da der var kommet en ny hest ud på folden, som vidst ikke skulle have været så god til at gå på fold med andre heste. Men min pony var kommet ud af folden på en eller anden måde, og han var så blevet fundet i en mose i skoven af en dame, som så løb op på gården og sagde, at der altså lå en pony der .. vi blev så ringet op af vores part om, at haan lå dernede, og de altså ikke kunne få ham op, så vi kom ud, og der blev ringet til falck, hvor det så tog 40 min. før de kom, også gjorde de nada, da de var der. det var først da dyrelægen kom, at der skete noget. han blev så hevet op af en traktor, da der ikke var nogle andre måder at få ham op, og han var så afkræftet af at kæmpe sig op af det mudder, at han ikke kunne stå op, så dyrelægen sagde til os, at vi skulle lade ham ligge og samle kræfter til næste dag, hvor han så muligvis ville kunne komme op og stå. min mor og min parts mor blev så med ham, men hans vejrtrækning blev dårligere og dårligere, så dyrelægen kom og sagde, at der ingen muligheder var for, at han ville overleve .... det her er bare en kortere historie af det.. :((


  • #6   15. sep 2014 Ej hvor trist smiley det er jeg virkelig ked af at høre smiley

Kommentér på:
Grim oplevelse

Annonce