{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Sin første pony? {{forumTopicSubject}}

Jeg ønsker mig så inderligt min første pony,og har snart pengene til det da jeg fra mandag begynde arbejde og for en fast indtjening smiley

MEN:

Jeg arbejder som landmandselev, er der nogle der også gør det, og har i tiden til jeres hest/pony?

Nu tænker jeg at det SKAL være en pony jeg kommer til at eje, og muligvis en Islænder(størrelse). Hvor meget kommer i af med i mdr for den, når i også sætter noget af til dyrlæge, vacc, smed osv udover opstaldning og foder? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sin første pony?
  • #1   3. jan 2015 Svært at sige, når vi ikke ved hvor i landet du bor smiley

  • #2   3. jan 2015 Jeg bor i Sønderjylland smiley - på Als smiley

  • #4   3. jan 2015
    Det er så individuelt som noget kan være, så det ville være lettest hvis du fandt det sted du gerne ville have den stående og regnede ud fra det :o)


  • #5   3. jan 2015 Jeg bor også i Sønderjylland, og har en islænderblanding.

    Jeg giver 1000 kroner i måneden for opstaldning (løsdrift) inklusiv alt. Derudover får hun smed hver 12. uge, cirka - selvom hun ikke rigtig har behov for det så "ofte". Det giver jeg 275 kroner for. Altså, rundt regnet cirka 1090 kroner pr. måned for alt med smed.
    Jeg lægger ikke noget af til dyrlæge og hun er ikke vaccineret. Så hvis du ved, hvad det koster med vaccine, så kan du nogenlunde selv regne ud, hvad det kan koste dig.