{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Facebook side. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg længe har gået med tanken om at oprette en facebook side hvor man kan følge min hest og jeg. I min personlige vennekreds er der ikke så mange hestefolk, så gider ikke altid spamme min facebook for meget med hestesnak og billeder.

Men er pt et sted med min hest hvor der sker så meget, gør der hele tiden. Og jeg er simpelthen så stolt af hvor langt vi er nået på snart 1 ½ år og gerne vil vise hende frem til verden. Både med det vi laver, men også bare for at kunne følge vores partner skab.

Følger selv nogle stykke på facebook og synes simpelthen det er så hyggeligt smiley

MEN - så har jeg tænkt på hvad der fanger folk.

Min egen fordel lige nu er at jeg lige er startet tilridningen. Som foregår i rebgrime og et ride on pad. Desuden arbejder jeg i Parelli, det har åbnet en ny verden for mig og min hest siden vi startede for godt et år siden da vi for første gang modtog undervisning.

Min Hest er en bette pinto hoppe uden pletter, Spot bliver hun kaldt. Planen er hun skal gå som western hest.

- Ville det være noget der havde interesse for folk at følge med i? smiley Spørg endelig hvis i ikke lige forstår oplægget.

Og så er der jo selvfølgelig det med en lidt fangede Navn til siden, der kan jeg ikke helt bestemme mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook side.
  • #1   16. feb 2015 Personligt kan jeg godt lide hvis der er videoer.. synes det er lidt kedeligt hvis der kun er billeder med tekst smiley

  • #2   16. feb 2015 Jeg har mulighed for både video og billeder, dog ikke i proff udgave. smiley

  • #3   16. feb 2015 jeg står står selv i samme situation smiley skal starte tilridning af min unghest og syntes simpelthen at hendes udvikling er utrolig spændende smiley

    vil også gerne oprettet en FB side om hende, eller alle mine heste smiley men kan ikke finde på et navn


  • #4   16. feb 2015 Haha, nej det med et navn er faktisk ikke nemt. Men det kan da umuligt være nemmere når man har flere heste smiley

  • #5   16. feb 2015 Videoer, billeder og en masse dejlige opdateringer og eventuelt vise dit udstyr frem også, det synes jeg er hyggeligt smiley

  • #6   16. feb 2015 Haha nej Louise det er det bestemt ikke smiley

  • #7   16. feb 2015 Den med at vise udstyr frem var da en skøn ide jeg ikke lige har haft med i tankerne! Alletiders smiley

  • #9   16. feb 2015 ej det gode bud! uh må lidt mere i tænke boks smiley

  • #10   16. feb 2015 Altså FB side er blevet ekstremt populært, og mange gider ikke følge fordi de mener der er for mange af dem og det bliver træls. Personligt elsker jeg at ha min side, både for at vise min frem og får at huske og se tilbage på alt jeg har lavet. Jeg er dig ret dårligt til at opdatere i øjeblikket pga manglende lyst. Men nu går det godt igen og elsker det smiley

    Syntes det er vildt fedt du vil starte den nu. For det er klart interesant når du er ved at tilride din hest så man er med fra start. Få en masse billede og videoer, det behøver ikke at være prof hele tiden, bare et mobil billede kan være nok for nogle hvis du opdatere hver dag så du ikke viser billeder fra en dag du tog en masse billeder og har vist dem før. smiley

    Du skal bare gøre dig klar på mange forventer forskellige ting, især give Aways så hold dem derfra for ellers har du bare en masse der kun følger med for dens skyld og det er jo ikke fedt hvis du en dag stopper med give Aways og har en masse Likes og en stor del bare forsvinder smiley

    Det lyder måske for seriøst omkring det men jeg har selv prøvet det og til trods for det bare er en side. Og jeg har ikke mange der følger med så er det træls når halvdelen springer fra ..

    Men held og lykke :))


  • #11   16. feb 2015 Sikke et godt svar. Det er netop også nu jeg synes det kunne være spændende at følge min måde at tilride min hest på. smiley

    Det med Give Aways har jeg også haft i tankerne, men nåde frem til samme beslutning som dig. At jeg er bange for det er det der vil tiltrække opmærksomheden. Det er jo min hest og vores arbejde jeg har lyst til folk skal fange, ikke alt mulig andet smiley

    Tusind tak for svar!


  • #12   16. feb 2015 Synes det er super kedeligt og træls med alle de "se-mig" sider med folk som hungrer efter opmærksomhed..

  • #13   16. feb 2015 Ja der er ikke noget være end når folk bare skal blære sig. kan bedre lide sider hvor folk deler ud af oplevelser og hvad hvad de har brugt dagen på med deres kære heste smiley

  • #14   16. feb 2015 Hvorfor har du brug for en facebook side for at fortælle hvad du har lavet med din hest? Det er jo for opmærksomhedens skyld? Gå hjem og fortæl det til din mor eller dine venner.. Hvorfor har du behov for at have "fans"?
    Der er 10000 sider som den du vil lave.. De er alle sammen super kedelige og forholdvist ens.. Hvis jeg skulle følge en skulle det godt nok være noget specielt og ikke bare (sorry to say) endnu en opmærksomhedskrævende hestepige som tror hun er speciel..


  • #15   16. feb 2015 Jeg gør det absolut ikke for opmærksomhedens skyld eller fordi jeg tror jeg er noget specielt og skal blære mig. Det var da trist du tror alle er sådan. Jeg har ikke brug for fans.

    Jeg vil gerne dele med folk hvad jeg laver med min hest, måske inspirer nogle eller få nogle fif af folk der følger evt. Jeg har ikke vanvittig mange venner i heste verden, og min mor bla. andet intet om heste. Så det er derfor bare slet ikke det samme som at dele det med folk der er i samme verden og ved hvor meget hesten betyder for en, hvor svært det var at nå det mål osv osv. Fordi at hestefolk vil forstå min begejstring over at min hest for første gang var med ud af bade som 2 årig.

    Mine venner synes da det ser hyggeligt ud, men kan absolut ikke se det specielle i det. Har ikke brug for skulder klap af 100 vis af folk eller få fortalt hvor flot det var eller at det kunne deres også bla. jeg kan bare godt lide ideen om at det er noget jeg har fået delt og der er nogle der er har læst det og kan genkende følelsen.

    Vi alle er ikke ens, og det helt fint du synes man skal være speciel før du gider se noget til en, der er sikkert mage der har den holding. Men der er også nogle der er åbne for ideen. smiley


  • #16   16. feb 2015 Kan bare ikke helt se hvorforan skal følge dig når der er 1000 ens sider smiley

  • #17   16. feb 2015 Jeg har heller ikke bedt nogle om det smiley Jeg har spurgt ind til hvad der fanger folk.
    Og beskrevet meget kort hvad jeg kan 'tilbyde' og om det vækker interesse hos nogen. Folk bestemmer da helt selv om det er noget for dem at følge og hvem de følger.

    Det var ganske enkelt bare et par spørgsmål der ligger helt åbent om man gider svarer på smiley


  • #18   16. feb 2015 JGR
    Ikke alle heste sider har den pga de er opmærksomhedskrævende, for kan sige at det var slet ikke derfor jeg lavede min. Jeg lavede min for min egen skyld, jeg har svært ved at huske, og jeg havde brug for et sted at skrive ned. At folk valgte at følge med og interessere sig for min træning med min gamle part hvor jeg nu fortsætter siden med min pony er da vildt fedt, men jeg har aldrig har den intension at folk bare skulle følge med, for jeg har aldrig haft noget helt specielt over min side. Jeg syntes det er fedt med en side, og nogle finder min side spændene mens andre jo self ikke gør hvilket er helt okay!
    Jeg forstår dig godt med at mange laver den for opmærksomhed men bestemt ikke alle.
    Lad os have vores sider og lad folk få fans altså, og så kan du jo vælge at ignorere dem. smiley



  • #19   16. feb 2015 Det der får mig til at følge en side, er gode billeder og video (behøver ikke at se proff. ud) en lille men god tekst til.
    Opdateringer næsten hverdag, eller hverdag.
    Noget spændende at kigge på, noget man ikke ser på de 1000´ener af andre sider.

    Omkring navn til siden, synes jeg Spot, hesten uden pletter som bettemus har skrevet, er et rigtigt godt navn, og hvis jeg var dig hade jeg valgt det smiley


  • #20   16. feb 2015 Det bliver i hvert fald noget i stil med Spot - hesten uden pletter. smiley

  • #21   16. feb 2015 "Spot the horse" kunne også være et super sjovt navn! smiley

    Jeg har selv en facebook side - og her skriver jeg om hverdagen med min hest. Jeg er ikke så god til at lave videoer, da jeg ikke så tit får filmet min hest og jeg - men jeg har planer om at begynde det.

    Jeg elsker at følge med i andres hverdag og derved få inspiration fra andre. Jeg synes alles hverdage er utroligt interessante og meget lærerige, og det er dét jeg elsker ved at læse om andre sider. Alle de input, holdninger, træningsmetoder osv. Det er fantastisk, så mange spændende og nye ting man kan læse om, og følge med i! smiley


  • #22   16. feb 2015 jeg har det på samme måde som TS smiley
    Ingen i min familie interesserer sig synderligt for heste, derfor får jeg ikke den store tilfredsstillelse ved at fortælle min familie om det.
    Men jeg ville ELSKE at vide at bare 3-4 andre mennesker fandt det jeg laver interessant smiley
    ikke som fans, men ligesom TS og mig selv gerne vil se hvordan andre gør tingene og måske få inspiration fra dem smiley

    og så er tilridnings processen noget af det mest interessante, spændende, lærerige, og noget af det der er flest forskellige holdninger om, jeg indtil videre har mødt i hesteverdenen smiley
    så hvorfor ikke dele det med dem der evt. har lyst at læser det? smiley


  • #23   16. feb 2015 Jeg brugte vel ca. et helt år på at overveje om jeg skulle lave en side, hvad skulle navnet være, som jeg ikke ville fortryde, hvorfor var det egentlig jeg ville lave den og hvad ønskede jeg at få ud af det.

    Da jeg efter et år stadig havde de samme svar på de spørgsmål, ja så tog jeg springet og jeg har snart haft min lille side et år. Den er ikke stor - der er mindre end 300 der følger og jeg gør det ikke for at en hel masse skal trykke på "like" knappen.

    Min side er der for at jeg har en slags dagbog, så jeg kan gå tilbage i tiden og følge vores udvikling, både i den gode og den dårlige retning. Den er der for at andre interesserede kan følge med, hvis de har lyst og så håber jeg at den kan være med til at gøre en lille bitte forskel for nogen.

    Min side handler om mig, som lider af alt muligt - lige fra angst til hypermobilitet og alt der i mellem og så om de fantastiske heste, hvor specielt der er fokus på min Taura. Den handler om det at være "syg" og at have hest på trods af og på grund af det. Derudover handler den så også om nogle kreative ting, da jeg eeeelsker at lave ting til hestene og laver mit eget udstyr og så tegner og maler jeg også de bedste motiver i verden smiley

    Jeg har nok ikke ligefrem det mest spændende liv, men jeg har dog noget at fortælle og allerede nu har siden været med til at gøre en forskel.


    Nå ja og til det store spørgsmål om giveaways - tænk over om det er noget du gider arrangere og i så fald hvorfor. Jeg laver selv nogle små giveaways - det fungerer for min side, da det "matcher" siden - nemlig håndlavet udstyr i mit eget design eller portrættegninger osv. Ting siden også handler om og derfor tiltrækker jeg vist ikke de forkerte følgere - nå ja og så er der ikke giveaways hele tiden.


  • #24   16. feb 2015 Ridning med hjertet hvad hedder din side på Facebook, jeg synes nemlig det er så hyggeligt og sidde og følge andre og få lidt inspiration smiley

  • #25   16. feb 2015 karina - tjae, du har lige besvaret dit spørgsmål smiley

  • #26   16. feb 2015 Ha ha godt gættet smiley

  • #27   16. feb 2015 Har fundet den smiley

  • #28   16. feb 2015 har faktisk også overvejet at skrive en slags trænings dagbog, altså på "gammeldags" papir smiley

    tror faktisk jeg vil starte nu her når jeg kommer hjem smiley


  • #29   16. feb 2015 Tak for alle jeres indslag. Jeg har besluttet at åbne siden imorgen smiley

  • #30   17. feb 2015 Lig da gerne et link herind smiley

  • #32   17. feb 2015 Så er der oprettet en side. første oplag bliver lagt op senere idag. Jeg er spændt på at skulle dele vores oplevelser med folk. Og håber folk vil tage godt imod sådan en nybegynder smiley

    Navnet blev : Spot, hesten uden pletter


  • #33   17. feb 2015 Så er de to første oplæg oprettet. Jeg glæder mig til at komme rigtigt igang og få delt endnu mere smiley

  • #35   17. feb 2015 ja det er alletiders, tak smiley

  • #37   17. feb 2015 Nej og synes det med det kan fungere som dagbog samtidig som nogle skriver er også en dejligt ide. smiley

    Synes det du har gang i lyder da som noget der vil fange forskellige, fordi det er så bredt det du kan opdatere om. Det kan jeg godt lide smiley

    Du må hellere end gerne Kigge fordi den nye side her!


  • #41   17. feb 2015 TAK! havde da ikke lige overvejet at ligge en link smiley

    spændende Signe. er spændt på om det er noget der fanger smiley


  • #48   17. feb 2015 Ja den kan næste blive en lille videnskab smiley


  • #51   17. feb 2015 Ja for pokker. Men mest fordi mine lange stænger ikke kan hænge fast på den små typer. Det som om jeg bare ikke kan sidde fast smiley

    Men især også når en hest er redet helt anderledes end hvad man er vant til! smiley


Kommentér på:
Facebook side.

Annonce